کد خبر: ۶۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - 13 February 2016
به مناسبت سالروز پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی ایران، پروژه های مسکونی دیپلمات و مهان سپهر کیش با حضور مسئولان کشوری و محلی در جزیره کیش افتتاح شد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: به مناسبت سالروز پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی ایران، پروژه های مسکونی دیپلمات و مهان سپهر کیش با حضور مسئولان کشوری و محلی در جزیره کیش افتتاح شد.

 پروژه تجاری، اداری و مسکونی دیپلمات و مجتمع ویلایی مهان سپهر کیش با حضور اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور، علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیدادی امام جمعه کیش و همچنین جمعی از مدیران محلی، فرمانده انتظامی و انتظامی عصر روز پنجشنبه 22 بهمن ماه در جزیره کیش افتتاح شد.

مجتمع تجاری و اداری دیپلمات در 5 طبقه و در زمینی به مساحت 4000 متر مربع و همچنین مجتمع مسکونی دیپلمات در زمینی به مساحت12000 متر مربع به همراه فضای بی نظیر مشاعات و معماری منحصر به فرد با حجم سرمایه گذاری 200 میلیارد تومان در جزیره کیش افتتاح شد.

مجتمع ویلایی مهان سپهر کیش در شهرک صدف با مساحت 19 هزار و 200 متر مربع با حجم سرمایه گذاری 32 میلیارد تومان نیز در این روز به بهره برداری رسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: