کد خبر: ۶۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - 10 February 2016
علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانك صنعت ومعدن گفت: اولین قرارداد تامین مالی پساتحریم به مبلغ ١٥٠ میلیون دلار جهت خرید ١٥٠ هزار تن ریل راه آهن بین بانك صنعت و معدن و اگزیم بانك هند امضا شد.
علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانك صنعت ومعدن گفت: اولین قرارداد تامین مالی پساتحریم به مبلغ ١٥٠ میلیون دلار جهت خرید ١٥٠ هزار تن ریل راه آهن بین بانك صنعت و معدن و اگزیم بانك هند امضا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن ، افخمی كه در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران سخن می گفت افزود: در روزهای اخیر و همزمان با سفر رئیس جمهور چین به كشورمان قرارداد فاینانس برقی كردن قطار تهران – مشهد با این كشور به امضا رسیده است.

مدیرعامل بانك صنعت و معدن در جمع همكاران بانك مزبور بیان داشت : این بانك در نخستین روز اجرایی شدن برجام ١٤ فقره ال – سی به مبلغ ١٠٠ میلیون یورو را گشایش كرده است.

وی تصریح كرد: در دو سال گذشته بانك صنعت و معدن بیش از ١٠ میلیارد دلار برای طرح های صنعتی كشور ودر راستای ایجاد صنایع زیرساختی تامین اعتبار كرده كه ٦ میلیارد دلار آن از محل خط اعتباری چین و بیش از ٤ میلیارد دلار آن از محل صندوق ذخیره ارزی بوده است.

افخمی با اشاره به دوران پساتحریم، این مرحله از تاریخ كشورمارا دورانی پرچالش توصیف كرد كه باید درآن برای ساختن ایرانی توسعه یافته كه بتواند نقش فعالی در عرصه بین المللی بازی كند و آسایش مردم درآن تامین شود تلاش كرد.

وی در ادامه سخنان خود از تمدید گواهینامه سیستم مدیریت كیفیت بانك، در كلیه فرایندها خبر داده و گفت : بی شك این موفقیت حاصل تلاش همه همكاران ما در بانك صنعت و معدن است.
مدیرعامل بانك صنعت و معدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را كه در ماه آینده برگزار میشود مورد اشاره قرار داده و تاكید كرد: وظیفه همه ما این است كه در این انتخابات شركت كنیم و برای ساختن آینده كشورمان نقش آفرین باشیم.

گفتنی است در بخش دیگری از این مراسم ، نادر ابوالقاسمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بانك صنعت و معدن به تشریح نحوه برگزاری جشنواره فرهنگی – ورزشی ، كه به مناسبت دهه فجر در این بانك برگزار شد پرداخته و كار منسجم و انگیزه همكاران را عامل موفقیت آن برشمرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: