معاون برنامهریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم گفت: با توجه به چشمانداز ترسیم شده شرکت با این هدف که تا سال ۱۳۹۷ جزء پنج شرکت برتر صنعت بیمه به لحاظ سهم از بازار باشیم، باید اقدامات اساسی در حوزه توسعه بازار و ارتباط با مشتری انجام شود.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، کاوه قاضی معاون برنامهریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم درباره برنامههای سال آینده شرکت گفت: در ساختار معاونت برنامهریزی و توسعه بازار بیمه معلم، حوزه نمایندگان و شبکه فروش و حوزه توسعه بازار و ارتباط با مشتری به عنوان بخشهای کلیدی است.
وی در ادامه با بیان اینکه در سال آینده تمرکز برنامهریزی این معاونت در بیمه معلم در این دو بخش خواهد بود، گفت: در آخرین آمارهای منتشر شده صنعت رتبه، بیمه معلم در رتبه ششم سهم بازار ایستاده و با یک نقشه دو ساله، سهم بازار بیمه معلم ارتقا داده خواهد شد و این مهم باید از طریق شبکه فروش تحقق یابد.
معاون برنامهریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی شبکه فروش در سال آینده از جمله برنامههای اساسی است، خاطر نشان کرد: با توجه به سیستم رتبهبندی و ارزیابی نمایندگان در بیمه معلم مقرر شده، برای نمایندگان برتر امتیازات ویژه در نظر بگیریم و در عین حال برای توانمندسازی نمایندگان ضعیفتر کوشش کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که افزایش سهم بازار از طریق فروش چه رشتههایی قرار است محقق شود، گفت: تمرکز بر افزایش فروش در رشتههای کم ریسک از جمله برنامهها است.
قاضی با بیان اینکه بیمه معلم در نظر دارد بیش از ۶۲ درصد پرتفوی خود را به ثالث و درمان اختصاص ندهد و در رشتههای دیگر فعال شود، ادامه داد: قرار است نسبت به میانگین صنعت پرتفوی تمیز و مناسبی را داشته باشیم و البته این برنامه از سال ۱۳۹۲ دنبال میشود، اما وقت آن رسیده که دایره پرتفوی تمیز را گسترش دهیم.
معاون برنامهریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم گفت: استان تهران سهم ۴۰ درصدی از پرتفوی صنعت بیمه دارد در حالی که در بیمه معلم این استان هنوز جای کار دارد. در همین راستا برای سال آینده ۱۰۰ نماینده قوی جدید و با کیفیت در استان تهران به بازار وارد خواهند شد و البته این نمایندگان در آزمونهای مربوطه شرکت کردهاند.