کد خبر: ۶۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - 04 February 2016
در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که توسط گروه بین الملل پیشگامان صنعت و با حضور نمایندگانی از وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادهای پژوهشی و تلاشگران عرصه تولید، صنعت و خدمات در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان برتر مشتری مداری به بانک مهر اقتصاد اعطا شد.
در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری بانک مهر اقتصاد نشان برتر مشتری مداری گرفت.

 در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که توسط گروه بین الملل پیشگامان صنعت و با حضور نمایندگانی از وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادهای پژوهشی و تلاشگران عرصه تولید، صنعت و خدمات در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان برتر مشتری مداری به بانک مهر اقتصاد اعطا شد.

معرفی و قدردانی از پیشگامان حوزه تولید و صنعت، ایجاد بستری مناسب جهت شناخت شاخص های نوین مشتری مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش و امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه های موفق برای بهره مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری از جمله اهداف برگزاری این همایش بودند.

بر اساس این گزارش در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری دکتر جعفری رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، دکتر نوابی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، مهندس مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، دکتر کیمیایی مدرس دوره های مدیریت اجرایی و دکتر چناری عضو هیئت علمی دانشگاه علامه به ارائه سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: