کد خبر: ۶۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - 04 February 2016
در راستای تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، مدیریت شعب بانک در چهارمحال و بختیاری واحد «دستیار مشتری» را در دو شعبه پر تردد استان (شعبه مرکزی و لردگان) راه اندازی کرد.
در راستای تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، مدیریت شعب بانک در چهارمحال و بختیاری واحد «دستیار مشتری» را در دو شعبه پر تردد استان (شعبه مرکزی و لردگان) راه اندازی کرد.

 در این طرح مشتریان می توانند با مراجعه به واحد «دستیار مشتری» در شعبه مرکزی و لردگان استان تمامی سوالات  و ابهامات خود در خصوص خدمات بانکی را با مسئول این واحد درمیان گذاشته و راهنمایی و مشاوره های لازم را دریافت کنند.

همچنین مسئول این واحد علاوه بر راهنمایی مشتریان اقداماتی همچون بازاریابی خدمات، بررسی فعالیت ومیزان تراکنش دستگاه های کارتخوان و... را نیز به صورت علمی وتحت نظارت کارشناسان توسعه بازار انجام می دهد. 

لازم به ذکر است، تاکنون اجرای این طرح با توجه به بررسی و پایش صورت گرفته بسیار موفق ارزیابی شده است.   
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: