کد خبر: ۶۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - 28 January 2016
مردم و مسئولان در کمک به توسعه و آبادانی کشور به یک اندازه مسئولند و ادارات، سازمان ها و نهادها می توانند با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران به بهبود معیشت مردم کمک نمایند.
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در دیدار با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: مردم و مسئولان در کمک به توسعه و آبادانی کشور به یک اندازه مسئولند و ادارات، سازمان ها و نهادها می توانند با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران به بهبود معیشت مردم کمک نمایند. 

 سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور تشریح سبد محصولات و بیین راهکارهای تقویت همکاری های دوجانبه با عباس کاظمی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در محل دفتر کار وی دیدار کرد.

در این نشست صمیمی دولتی ضمن معرفی و تشریح سبد محصولات بانک با اشاره به نقش قرض الحسنه در معیشت مردم بیان داشت: ارائه تسهیلات قرض الحسنه و با کارمزد 4 درصد، می تواند سهم بسزایی در بهبود معیشت اقشار نیازمند جامعه و اشتغالزایی کشور داشته باشد.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران با در اختیار داشتن کارکنانی متعهد و متخصص خود را بعنوان الگو در سیستم بانکی کشور مطرح می کند و با ترویج سنت الهی قرض الحسنه سعی در توانمندسازی و رفع مایحتاج ضروری افراد کم توان دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت توانگران جامعه در حل نیازهای اساسی نیازمندان اظهارداشت: کمک های خیرین و سپرده گذاری سازمان ها، نهادها و ارگانهای دولتی و خصوصی نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب تر بانک قرض الحسنه مهر ایران به مددجویان تحت حمایت  ایفا می کند.

در ادامه این دیدار عباس کاظمی معاون وزیر نفت  بیان داشت: صنعت نفت در دوران تحریم، بیشترین فشارها را تحمل کرد و با لغو تحریم ها نیز این صنعت، نقش مهمی را در افزایش تولید و اشتغال زایی ایفا خواهد کرد.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: مردم و مسوولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کمک به توسعه و آبادانی کشور به یک اندازه مسوولند و ادارات، سازمان ها و نهادها می توانند با همکاری و استفاده از تسهیلات ارزان قیمت بانک قرض الحسنه مهر ایران به بهبود معیشت زندگی مردم کمک شایانی نمایند.

در پایان بر تقویت همکاری های فی مابین میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران تاکید شد.

شایان ذکر است، در این نشست صمیمی که در محل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برگزار شد، توکلی مدیر امور شعب استان ها، حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی و سلطانیان رییس شعبه مستقل مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: