کد خبر: ۶۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - 26 January 2016
رییس باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که در زمستان با بازیکنی قرارداد امضا نخواهند کرد.
فلورنتینو پرس در گفت‌وگو با فرانس فوتبال درباره محرومیت رئال مادرید توسط فیفا اظهار کرد: جریمه فیفا دردناک است. با این کار چهره مادرید را لکه دار کردند. مطمئن هستیم که آنها در این باره اشتباه کردند. جریمه باشگاه به علت محافظت از بازیکنان زیر 18 سال مسخره است. این بازیکنان همیشه برای رئال در اولویت هستند. در فصل نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جدیدی را جذب نخواهیم کرد این موضوع ربطی به جریمه فیفا ندارد. ما بهترین بازیکنان و بهترین سرمربی را در اختیار داریم.

رییس رئال مادرید درباره انتخاب زین الدین زیدان به عنوان سرمربی این تیم گفت: او سریع به درخواست ما پاسخ مثبت داد. زیدان از آمادگی کاملی برای قبول این مسئولیت برخوردار بود. در اینجا مردم عاشق زیدان هستند. خیلی ها او را از نظر مهم بودن با دی استفانو مقایسه می کنند.

کریم بنزما به همکاری با اخاذان در رابطه با مسئله متیو والبوئنا بازیکن ملی پوش فرانسوی متهم شده است. پرس در این باره اظهار کرد: از او حمایت کردیم و همیشه این حمایت خواهد بود. من با او صحبت کردم و غیر ممکن است کار بدی کرده باشد. او پسر خوبی است و شکی ندارم تنها قصد کمک به والبوئنا داشته است.

رییس باشگاه مادریدی که از علاقمند بودن پاری‌سن‌ژرمن به جذب کریستیانو رونالدو متعجب نیست گفت: رونالدو بهترین بازیکن جهان و رهبر رئال مادرید است. طبیعی است که تیم‌ها در رویای داشتن او هستند. او وارث دی‌استفانو است و از بودن در اینجا خیلی خوشحال است. به همین خاطر قصد ترک رئال را ندارد. کریستیانو بهترین بازیکن جهان است و باید در بهترین تیم جهان بازی کند.

پرس معتقد است رافائل واران روزی کاپیتان مادرید خواهد شد. او در ادامه افزود: مادریدی ها او را تحسین می‌کنند. واران نه تنها بازیکن بزرگ، بلکه انسان بزرگی نیز هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: