کد خبر: ۶۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - 24 January 2016
مدیر‌عامل بیمه کوثر گفت: خرید بیمه‌های عمر و زندگی، پس‌اندازی سودآور و نقدشونده و بهترین گزینه سرمایه‌گذاری برای مردم است.
مدیر‌عامل بیمه کوثر گفت: خرید بیمه‌های عمر و زندگی، پس‌اندازی سودآور و نقدشونده و بهترین گزینه سرمایه‌گذاری برای مردم است.

عبدالرسول عطایی افزود: افزایش سن جمعیت و کاهش نیروی‌ کار جوان در سال‌های آتی و در نتیجه کاهش تولید و منابع درآمدی و از سوی دیگر آسیب‌پذیری اقتصاد در چند دهه گذشته، نرخ صعودی تورم و شرایط نامطلوب بودجه موجب شده تا در آینده بسیار نزدیک صندوق‌های بیمه و بازنشستگی نمی‌توانند پول مردم را پرداخت کنند، بنابراین بیمه‌های عمر و زندگی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در دسترس و البته بدون ریسک به‌شمار آید.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر از افزایش میزان رشد فروش بیمه‌نامه‌های عمر و زندگی نسبت‌به مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت: این میزان رشد نسبت‌به کل صنعت و کشورهای همتراز اقتصادی، مطلوب ارزیابی نمی‌شود و در پایین‌ترین سطح قرار دارد.

وی با بیان اینکه فروش بیمه‌نامه‌های عمر و زندگی به دو عامل مشتری و فعالیت‌های درون سازمانی بستگی دارد، خاطر نشان‌کرد: اعتمادسازی و افزایش رضایت مشتری، سرمایه‌گذاری در حوزه‌های سودده، پرداخت سود علی‌الحساب و مشترک سالانه به مشتریان ازجمله عوامل توسعه فروش بیمه‌های زندگی شرکت است.

مدیرعامل بیمه کوثر وفاداری و ماندگاری مشتری را از اولویت‌های شرکت‌های بیمه دانست و تصریح‌کرد: با توسعه شیوه حمایتی شرکت از مصرف‌کننده و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ایجاد انگیزه در مصرف‌کننده و حضور فعال نمایندگان در شبکه فروش می‌توان بسترهای توسعه فروش بیمه‌های زندگی در جامعه را فراهم کرد.

عطایی با اشاره به اینکه نرخ بالای سود بانکی و سوداوری آن، امروزه به‌عنوان رقیب اصلی بیمه‌های سرمایه‌گذاری همچون عمر و زندگی قلمداد می‌شود، خاطرنشان‌کرد: این قوانین در صنعت بانکی کشورمان بیشتر به جهت بنگاه‌داری بوده و باعث شده تا صنعتی همچون بیمه، رشد نکند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: