کد خبر: ۶۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - 24 January 2016
خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در دستگیری و توانمندسازی مددجویان جرائم غیر عمد و خانواده زندانیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند همچون گذشته در کاهش نرخ بازگشت به زندان ها نقش بسزایی را ایفا نماید.
سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به استان خوزستان به منظور افزایش تعاملات فی ما بین در خصوص حمایت بیش از پیش از زندانیان جرائم غیر عمد  نیازمند و توجه به رفع احتیاجات ضروری خانواده آنان با فرهاد افشارنیا رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو نمود.

 در این دیدار دولتی ضمن معرفی و تشریح سبد محصولات بانک در خصوص حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد بیان داشت: با توجه به اینکه اغلب زندانیان و خانواده آنان جزو اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه محسوب می شوند توانمندسازی آنان امری ضروری و نیازمند همکاری نهادهای مختلف می باشد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: آموزش مهارت های اساسی زندگی به مددجویان،کمک به بازگشت شرافتمندانه آنان از طریق ایجاد فرصت های شغلی و کسب درآمد پایدار از جمله اقداماتی است که می تواند در کاهش نرخ بازگشت به زندان ها و تعدیل جمعیت کیفری کشور کمک نماید.

وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و زندانیان جرائم غیر عمد در تامین مالی خرد برای ایجاد فرصت های شغلی مناسب، نقش بسزایی ایفا می کند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با تاکید بر ضرورت کاهش و کنترل هدفمند جمعیت کیفری کشور بیان داشت: کاهش و کنترل هدفمند جمعیت کیفری یک ضرورت و اولویت در نظام قضائی می باشد که در منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

افشارنیا تاکید کرد: خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در دستگیری و توانمندسازی مددجویان جرائم غیر عمد و خانواده زندانیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند همچون گذشته در کاهش نرخ بازگشت به زندان ها نقش بسزایی را ایفا نماید.

درپایان بر تقویت همکاری های فی ما بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و دادگستری استان خوزستان به منظور حمایت بیش از پیش از زندانیان جرائم غیر عمد تاکید شد.

شایان ذکر است، در این نشست صمیمی که در محل دفتر کار رئیس کل دادگستری استان خوزستان برگزار شد، غفاری عضو هیات مدیره، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی و مقرب مدیرشعب استان خوزستان بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: