کد خبر: ۶۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - 23 January 2016
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با ایجاد زیر ساخت های فرهنگی و اجرای برنامه های هنری در آینده نزدیک جزیره کیش به پایلوت فرهنگی کشور تبدیل خواهد شد.
علی اصغر مونسان اظهارداشت: طی دو سال گذشته توسعه همه جانبه را در کلیه امور آغاز کردیم و در برنامه ریزیهای سازمان منطقه آزاد کیش یکی از محورهای مهم ما توسعه و پیشرفت همه جانبه در همه بخش های مختلف در جزیره کیش بوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بابیان اینکه جزیره کیش علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی، اقتصادی و گردشگری اظهارداشت: ما اعتقاد راسخ  داریم کیش امروز نیازمند بستر سازی مناسب، مطلوب، پویا در مسائل  فرهنگی دارد و این راستا  تلاش شده است در کنار همه فعالیت های اقتصادی و ایجاد زیرساخت های فرهنگی  نیز اجرای برنامه های مناسب فرهنگی از اولویت برخوردار باشد.

وی افزود: برپایی جشنواره فیلم کوتاه موج که مورد استقبال گسترده هنرمندان قرار گرفته است نشانگر این موضوع  می باشد که امروز جزیره کیش ظرفیت های لازم برای برپایی برنامه های بزرگ فرهنگی  وهنری را در کارنامه خود دارد.

مونسان تصریح کرد: جزیره کیش دارای پتانسیل های خوبی برای تبدیل شدن به پایلوت فرهنگی کشور است به همین منظور ساخت مجموعه آوای خلیج فارس با ویژگیها و امکانات منحصر بفرد و استاندارد بالا در سطح ملی و بین المللی برای برگزاری برنامه های هنری مقدمات ساخت و اجرای فرهنگسرای بزرگ مرکزی کیش با امکانات پیشرفته از جمله اقداماتی است که در مسیر پایلوت فرهنگی شدن جزیره کیش در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به استقبال گسترده علاقمندان از جشنواره فیلم کوتاه موج گفت: حضور داوران پیشکسوت و صاحب نام عرصه هنرکشور در این جشنواره را علاوه بر افزایش کیفیت برگزاری این جشنواره، نشان دهنده ارزش و اعتبار این گونه فعالیت ها نزد هنرمندان و علاقمندان به هنر درکشور دانست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: