کد خبر: ۶۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - 21 January 2016
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به انتقاد از کریم بنزما پرداخت و او را یک احمق توصیف کرد. او همچنین گفت که احتمال بازگشت این مهاجم فرانسوی به تیم ملی با این رسوایی بعید است.
سال 2015 برای کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید بسیار بد به پایان رسید. این مهاجم بزرگ علاوه بر آن که با آسیب دیدگی روبرو شد و نتوانست در ترکیب رئال مادرید بازیهای درخشانی را به نمایش گذارد به اخاذی از والبونا هم تیمی خود در تیم ملی فوتبال فرانسه متهم شد و همین باعث شد تا بسیاری از این مهاجم انتقاد کنند.

بعد از فاش شدن قضیه اخاذی بنزما از والبونا بسیاری به انتقاد از مهاجم رئال مادرید پرداختند و خواستار کنار گذاشتن او از تیم ملی فوتبال فرانسه شدند و در نهایت هم این گونه شد و این مهاجم بزرگ از تیم ملی کنار گذاشته شد.

نویل لوگرایت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به انتقاد از بنزما پرداخت و او را با واژه احمق توصیف کرد و گفت: من بنزما را شخصا دوست دارم. او بازیکن بسیار خوبی است و یک فوتبالیست حرفه‌ای به شمار می آید و در این هیچ شکی وجود ندارد، اما باید این را هم بگویم که او در قضیه والبونا احمقانه رفتار کرد. او دست به رفتاری بسیار زشت و احمقانه زد و به همین خاطر است که بسیاری از او انتقاد کردند.

دیدیه دشام به خاطر فشارهای زیادی که در قضیه بنزما به او وارد شد اعلام کرد که این بازیکن را به تیم ملی فوتبال فرانسه دعوت نخواهد کرد و به همین خاطر هم شانس این بازیکن برای حضور در یورو 2016 بسیار کم شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که بنزما دوباره به تیم ملی دعوت شود، گفت: باید بگویم که او با رفتار احمقانه‌ای که انجام داد جایگاه خود را در ترکیب تیم ملی هم متزلزل کرد. دیگر سخت است که او به تیم ملی دعوت شود.

به نظر می‌رسد که بنزما با زین الدین زیدان به روزهای اوج خود برگشته است. او در دیدار اخیر رئال مادرید برابر خیخون هم موفق شد که دو گل به ثمر رساند تا ثابت کند که به روزهای اوج خود نزدیک می‌شود و می‌تواند در صورت دعوت شدن به تیم ملی فوتبال فرانسه هم عملکرد خوبی از خود نشان دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: