کد خبر: ۶۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۳۰ دی ۱۳۹۴ - 20 January 2016
نخستین شعبه مجهز به امکان ارایه خدمات بانکی ویژه روشندلان به منظور تسهیل دسترسی این قشر از جامعه از سوی بانک شهر رونمایی شد.
نخستین شعبه مجهز به امکان ارایه خدمات بانکی ویژه روشندلان به منظور تسهیل دسترسی این قشر از جامعه از سوی بانک شهر رونمایی شد.

 حسین محمدپورزرندی مدیرعامل بانک شهر با اشاره به بهره‌برداری از نخستین شعبه مجهز به خدمات بانکی ویژه روشندلان، با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به این عزیزان از وظایف این بانک است، گفت: هدف از تاسیس بانک شهر این است که بتواند زمینه‌های لازم برای توسعه عمران شهر را فراهم آورد و در این خصوص افزایش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرهای مختلف کشور در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

پورزرندی در ادامه با تاکید بر اینکه بانک شهر، بانک شهروندی است و معلولان نیز در این حوزه مورد توجه ما قرار دارند، ابراز امیدواری کرد تا در سایر کلانشهرها نیز سهولت دسترسی در شعب برای این قشر از جامعه به‌زودی فراهم شود.

پورزرندی خاطرنشان کرد: پروژه‌های شهری کلانشهرها به نسل آینده و مردم کشور متعلق است و در همین زمینه بانکداری با محور مسئولیت اجتماعی و با رویکرد بانکداری اجتماعی در دستور کار بانک شهر قرار دارد.

نخستین شعبه مجهز به خدمات بانکی مورد نیاز روشندلان به صورت آزمایشی در شعبه ولیعصر- ونک بانک شهر رونمایی شد و این امکانات در دو شعبه میدان ولی‌عصر و مقدس اردبیلی نیز در دست اجراست.

سامانه خدمات بانکی نابینایان در شعب، شامل دستگاه برجسته‌نگار و نرم‌افزارهای بانکی است. این دستگاه، دارای صفحه کلید و نمایشگر بریل بوده و تکمیل فرم‌های بانکی با استفاده از صفحه کلید توسط نابینایان انجام می‌شود. همه نوشتار موجود در فرم‌های بانکی از طریق نمایشگر بریل دستگاه برجسته‌نگار به صورت لمسی قابل خواندن برای نابینایان است.

همچنین نرم‌افزار فرم‌های بانکی روی رایانه باجه نصب شده و خروجی صوتی فارسی روی تمامی قسمت‌های فرم‌های بانکی فعال است. مشتریان نابینا با استفاده از سامانه ویژه و بدون نیاز به حضور همراه، فرم‌های درخواست انواع عملیات بانکی را مانند افتتاح حساب، دریافت وجه، واریز وجه و خدمات کارت با استفاده از ورودی و خروجی‌های صوتی و بریل تکمیل کرده، سپس فرم‌های تکمیل شده توسط چاپگر باجه پرینت و برای انجام عملیات در اختیار مسئول باجه قرار می‌گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: