کد خبر: ۶۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۳۰ دی ۱۳۹۴ - 20 January 2016
رئیس امور آزمایشگاه‌های استان اصفهان گفت: با توجه به بررسی وضعیت هوا در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲، اصفهان امروز هفتمین روز متوالی هوای ناسالم را پشت سر می‌گذارد.
بابک صادقیان با اشاره به اینکه تمام طول هفته جاری و دو روز پایانی هفته گذشته هوای اصفهان در وضعیت ناسالم بوده است، اظهار داشت: امروز نیز همچون هفت روز گذشته هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان عدد ۱۳۰ را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تمامی ایستگاه‌های سنجش آلودگی اصفهان وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهند، ابراز داشت: در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ امروز شاخص کیفی هوای اصفهان در ایستگاه‌های احمدآباد ۱۳۱، خواجو ۱۲۹، استانداری ۱۳۲، خیابان وحید ۱۲۹، آزادی ۱۲۸و در ایستگاه خرزی ۱۳۶ ثبت شده است.

رئیس امور آزمایشگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه تمامی ایستگاه‌های سنجش آلایندگی اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح نیز وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌داد، تاکید کرد: میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ تنها دو درجه کاهش را نشان می دهد.

وی با توجه به اجرایی شدن ۶۰ درصد طرح جامع کاهش آلایندگی هوای اصفهان تنها یک ماه مانده به پایان طرح، رسیدن به هوای سالم و پاک تا سال ۹۵ را منوط به همکاری تمام ارگان‌های مربوطه  در عمل به وظایف تعیین شده در  این طرح جامع دانست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: