کد خبر: ۶۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۴ - 19 January 2016
مدیرعامل بانک دی موفقیت‌های کسب شده طی چند سال اخیر در بانک را مرهون تلاش کارکنان و اهتمام آنها در جهت افزایش بهره‌وری سازمانی و مبدل شدن به سازمانی متعالی عنوان کرد.
مدیرعامل بانک دی موفقیت‌های کسب شده طی چند سال اخیر در بانک را مرهون تلاش کارکنان و اهتمام آنها در جهت افزایش بهره‌وری سازمانی و مبدل شدن به سازمانی متعالی عنوان کرد.

دکتر احمد شفیع‌زاده در گردهمایی بزرگ خانواده بانک دی که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارکنان ستادی برگزار شد، با گرامیداشت ایام ولادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: بانک ارزش‌آفرین دی رسیدن به ثبات و جایگاهی خوب در نظام اقتصادی کشور را مرهون تلاش جمعی و زحمات صادقانه همکاران خود در بخش‌های ستادی و استانی می‌داند.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این بانک با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در چند سال اخیر تصریح کرد: افزایش بهره‌وری، توسعه فعالیت‌های ارزی، دریافت نشان تعالی سازمانی، ایجاد صندوق قرض‌الحسنه مستقل، ایجاد نظام جامع سرمایه انسانی، ایجاد مرکز مطالعات بانکداری اسلامی و تحولات گسترده فن‌آوری در بانک دی از جمله اقداماتی است که به‌منظور قرار گرفتن بانک در مسیر تعالی انجام شده است.

شفیع زاده با تاکید بر اینکه سازمان‌ها با مشارکت موثر کارکنان خود به موفقیت دست می‌یابند، افزود: هیچ گاه با تجهیزات مناسب و یا تکیه بر دیگران نمی‌توان به موفقیت دست یافت اما اگر سازمان و کارکنان یادگیرنده باشند و با تاکید بر آموزش، افزایش دانایی و توانایی را در سرلوحه فعالیت خود قرار دهند، حتما بهره‌وری در آن سازمان افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه باید برای انجام هر تغییری ابتدا از خود شروع کنیم، بر مزیت رقابتی سرمایه انسانی در بانک دی تاکید کرد و گفت: طی یک سال گذشته اهتمام به مدل تعالی سازمانی با هدف چابکی و یکپارچگی سازمانی در بانک دی مورد توجه قرار گرفته است و مفاهیم آن به خوبی از سوی تسهیلگران مدل که همگی از خود کارکنان هستند جاری و ساری شده است.

وی با تقدیر از اینکه گفتمان تعالی از سوی خود کارکنان در حال تعمیق و گسترش است، یکپارپچگی در فرایندها و چابکی در عملیات که به عنوان شعار تعالی طی امسال و سال آینده انتخاب شده است را الهام بخش حرکت گروهی و وفاداری به سازمان عنوان کرد و گفت: تلاش ما این است که بالاترین استانداردهای مدیریتی را در همه حوزه‌ها کسب کنیم.

در این مراسم همچنین دکتر عظیم نوید تهرانی، معاون طرح و توسعه و مجتبی حیدری معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت‌های بانک دی طی سال جاری توجه کارکنان را یکپارچگی بیشتر در فرایندها و عملیات کاری جلب کردند.

همچنین در این مراسم کلیپ‌های مختلفی درباره تعالی سازمانی و اقداماتی که در این زمینه انجام شده است از سوی تسهیلگران تیم تعالی سازمانی بانک دی ارائه شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: