کد خبر: ۶۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۴ - 17 January 2016
یک عضو هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس از حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس خبر داد.
حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا گفت: آقای نوبخت با حضور در جلسه فراکسیون گزارشی را از عملکرد بودجه درسال جاری و همچنین اقداماتی که برای تدوین بودجه 95 و برنامه ششم صورت گرفته ارائه کرد.

وی افزود: نمایندگان در این جلسه دغدغه‌های خود را درباره‌ی لوایح برنامه و بودجه مطرح کردند و گفتند که بهتر بود بودجه زودتر از اینها به مجلس می‌آمد. همچنین نمایندگان تاکید داشتند که پولهای آزادشده ایران بعد از اجرای برجام باید در جهت زیرساختهای اساسی هزینه شود و مشکل تورمی ایجاد نکند.

سبحانی‌نیا ادامه داد: آقای نوبخت نیز تاکید کردند که پول‌های آزاد شده بخشی در کارهای زیر بنایی و بخشی در پروژه‌هایی که تاکنون عملیاتی نشده هزینه خواهد شد.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان این که اجرای برجام و لغو تحریم‌ها مهمترین دلیل تاخیر در ارائه لوایح برنامه و بودجه بوده افزود: بعضی از موارد مثل مبلغ صادرات نفت که دو میلیون و 300 هزار بشکه پیش بینی شده موکول به اجرای برجام و لغو تحریم‌ها بوده است تا با نگاه واقع بینانه‌تری کار پیش برود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: