کد خبر: ۶۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۴ - 12 January 2016
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به تصویب بسته حمایتی شهرداری از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: بهره‌برداری از دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به مدت ۳ سال به باشگاه‌های مذکور واگذار خواهد شد.
به‌ گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام امرودی با بیان اینکه موضوع حمایت از دو باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس با جدیت در شهرداری تهران مطرح شده است، گفت: در جلسه اخیر بسته حمایتی از این دو باشگاه را در اختیار شهردار تهران قرار دادیم و پس از برگزاری جلساتی با هیئت مدیره این دو باشگاه، با آن موافقت شد.

معان اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران نیز در سخنانی کوتاه پس از استماع گزارش وزیر ورزش و جوانان و نقطه‌نظرات اعضای شورای شهر، خواستار افزایش نقش سیاست‌گذاری وزارت ورزش شد و افزود: یکی از موارد ضروری بازنگری و ابلاغ طرح جامع ورزش کشور است که باید دنبال شود.

وی در خصوص آمار سرانه ورزشی توضیح داد: اختلاف نظری میان وزارت ورزش و شهرداری وجود دارد به نحوی که وزارتخانه مذکور تنها فضاهای سرپوشیده را در سرانه محاسبه می‌کند و این در حالی است که 2200 بوستان شهر تهران به دستگاه‌های ورزشی تجهیز شده‌اند و تعداد زیادی زمین چمن در تهران وجود دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: