کد خبر: ۶۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۴ - 09 January 2016
طی مراسمی با حضور معاون امور مناطق و رئیس اداره کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد با تقدیر از تلاش ها و زحمات عسگری مدیر کل سابق شعب استان مازندران، محمد مهدی بازاری به این سمت منصوب شد.
طی مراسمی با حضور معاون امور مناطق و رئیس اداره کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد با تقدیر از تلاش ها و زحمات عسگری مدیر کل سابق شعب استان مازندران، محمد مهدی بازاری به این سمت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان مازندران، دکتر ابراهیمی - رئیس اداره کل  امور مدیران– در این مراسم به تشریح نقشه راه بانک پرداخت و گفت: شاه بیت توسعه و پیشرفت، بهره وری، کارآئی و اثر بخشی است.

وی ارزیابی عملکرد را در امتداد مدیریت عملکرد دانست و گفت: خوشبختانه بانک مهر اقتصاد در این راستا حرکت می کند و با توجه به اینکه سال های زیادی از شروع فعالیتش نمی گذرد در حال رقابت با بانک های بزرگ کشور می باشد.

در ادامه، مزدارانی - معاون امور مناطق -  با بیان اینکه تمرکز دفتر مرکزی بر روی ستاد استان هاست، گفت: ستاد محل ارجاع و سوال بوده و همواره باید پاسخگو باشد از اینرو باید قوی ترین، متفکر ترین و توانمندترین کارکنان در قالب یک تیم در ستاد حضور داشته باشند.

وی خدمت رسانی به نیروهای ارزشی نظام و آحاد جامعه را دو هدف عمده بانک مهر اقتصاد دانست و خاطر نشان کرد: به حمدا... تمامی کارکنان بانک از قشرهای ارزشی جامعه هستند و در ارزیابی های رفتاری، اعتقادی و اخلاقی در بین برترین ها قرار دارند لذا باید برای سپردن پست های مدیریتی علاوه بر این ویژگی ها، تخصص، تجربه و عملکرد فرد را نیز جزء ملاک های خود قرار دهیم.


مزدارانی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های بالقوه و نهفته همکاران، تصریح کرد: باید برنامه ای به روسای شعب ابلاغ شود که قابلیت اجرا داشته باشد و تدبیری اندیشیده شود که قدرت ریسک پذیری و تفکر از همکاران گرفته نشود و با کار کمتر، بهره وری بیشتری حاصل گردد.

معاون امور مناطق، تحویلداران را موثر ترین افراد در شبکه بانکی دانست و ابراز داشت: باید در قبال مشتریان جذبی و مصرفی نگرشمان تغییر کند و بین آن ها تفاوتی قائل باشیم چرا که مشتریان جذبی هزینه زا هستند و مشتریان اعتباری برای بانک ارزش و سود ایجاد می کنند.

مزدارانی در پایان ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات عسگری – مدیر کل سابق امور شعب استان مازندران – محمد مهدی بازاری را به عنوان مدیر کل شعب استان معرفی کرد.

در ادامه، رضا عسگری - مدیر کل سابق استان مازندران - ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوران تصدی مدیریت خود در استان، گفت: استان مازندران رتبه اول را در خصوص سرانه منابع  به شعبه و نیرو به خود اختصاص داده و موفقیت های بدست آمده در صورت های مالی نشان از تلاش و همت تمامی کارکنان دارد.

در پایان مهدی بازاری – مدیر کل جدید شعب استان مازندران – نیز ضمن تشریح برنامه های کاری خود با تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات عسگری، گفت: ایشان چهار اصل توکل، توسل، تخصص و تعهد را در استان نهادینه کردند که انشاء الله این مولفه ها همچنان سرلوحه فعالیت هایمان قرار می گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: