کد خبر: ۵۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۴ - 09 January 2016
در پی برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال برندهای برتر، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران توانست با شکست MG به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها صعود کند.
در پی برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال برندهای برتر، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران توانست با شکست MG به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها صعود کند.

به گزارش ایسنا، دومین دوره مسابقات فوتسال برندهای برتر با هدف نزدیکی هر چه بیشتر برندها با یکدیگر در فضایی دوستانه و رقابتی سالم از 12 آذرماه امسال آغاز شده است.

شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی رقابت‌ها در نخستین دیدار خود در مرحله حذفی رقابت‌های فوتسال برندهای برتر با درخشش بازکنان خود به ویژه حمایت کم نظیر هواداران، تماشاگران و مدیران، به مصاف تیم MG رفت و توانست 4 بر 2 از سد این تیم عبور کند.

در وقت‌های قانونی بازی دو تیم با نتیجه 2 بر 2 مساوی شد. اما در ضربات پنالتی‌ها بار دیگر این بازیکنان نگین خودرو بودند که توانستند با گلزنی نوید حاصلی و محمد رضوانی و درخشش سنگربان خود یعنی احسان رضایی، به پیروزی دست پیدا کنند.

نگین خودرو با هدایت مجید محمدی‌فر، مربی جوان خود توانسته تا این لحظه از رقابت‌ها لقب پدیده این مسابقات را از آن خود کند و در بازی بعدی خود به مصاف تیم دهکده آبی پارس خواهد رفت.

تیم نگین خودرو متشکل از مهدی محمدی‌فر(کاپیتان)، هادی حسینی، نوید حاصلی، شهریار ناصری، مهرشاد مهرنوش، سعید بیانی، محمد رضوانی، احسان رضایی (دروازه‌بان) و احمد علیزاده با مربیگری مجید محمدی‌فر و سرپرستی علی شکوهی در این رقابت‌ها به میدان آمد.

سیدعلی میرمحمدی، مدیر برگزاری مسابقات درخصوص جزییات همکاری برندها گفت: هدف این قبیل مسابقات در دو حوزه منابع انسانی و برندینگ قابل تامل است. در حوزه منابع انسانی به‌دلیل استفاده از ورزش برای افزایش روحیه و نشاط پرسنل و تعهد به برند و در حوزه برندینگ تعامل و معاشرت دوستانه برندها با یکدیگر در فضایی صمیمانه و غیررسمی در قالب تیم ورزشی است.

علی هراتی‌فر، مدیر هماهنگی مسابقات در خصوص برندهای حاضر در این دوره افزود: مایه خرسندی است که از اغلب حوزه‌های کسب‌وکار، برندهایی در این دوره حضور دارند. حتی برندهای بین‌المللی همچون DHL، BMW TOYOTA، SAMSUNG، RENAULT، MG، HUAWEI و NOVONORDISK توسط نمایندگان رسمی خود در ایران در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

از برندهای داخلی نیز بانک اقتصادنوین، مبین‌نت، ایساکو، بهنوش، خدمات اول مخابرات، درنا، آسان‌پرداخت، دانشگاه آزاد اسلامی، خیریه محک، آپارات، روزنامه خبرورزشی، دهکده آبی‌پارس، الی‌گشت، روزنامه خراسان، نت‌برگ و هنر اول که در حوزه‌های کاری خود برندهای بزرگی هستند در این مسابقات حضور دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: