کد خبر: ۵۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۱۶ دی ۱۳۹۴ - 06 January 2016
معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی کشور در بازدید از سایت های صنعتی منطقه آزاد ارس بر لزوم حمایت دولت از صنایع و تولیدات داخلی تاکید کرد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: محمد خزاعی در جریان بازدید از صنایع فعال ارس ضمن آشنایی با سرمایه گذاری ها انجام شده، از نزدیک در جریان و فعالیت های اقتصادی این منطقه آزاد قرار گرفت.

وی در بازدید از گروه صنعتی آمیکو به عنوان یکی از بزگترین تولیدکنندگان صنایع خودروهای سنگین و نیمه سنگین کشور در ارس، بر لزوم شناسایی چالش ها و رفع فوری مشکلات تاکید کرد.

گفتگوی رودرو با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی حاضر در سایت های صنعتی ارس یکی دیگر از برنامه های معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی کشور در ارس بود.

ارس، بعنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران در شمال غرب ایران واقع بوده و فعالیت های تولیدی و صنعتی متعدد در حوزه های صنایع سنگین، نیمه سنگین، پاک و همچنین صنایع دیگر از جمله کشاورزی، گردشگری و سایر فعالیت های اقتصادی از جمله صادرات، تجارت و بازرگانی در آن رونق دارد.

این مطنقه آزاد در 135 کیلومتری مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته و در امتداد رودخانه ارس با کشورهای آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان همسایه است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: