کد خبر: ۵۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۴ - 02 January 2016
پرتال جدید اطلاع رسانی بیمه آسیا (www.bimehasia.ir ) در آستانه سالروز میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) توسط جناب آقای دکتر کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل رونمایی شد.
بانکداری ایرانی –پرتال جدید اطلاع رسانی بیمه آسیا (www.bimehasia.ir ) در آستانه سالروز میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) توسط جناب آقای دکتر کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود مومن زاده نائینی، مدیر فناوری اطلاعات بیمه آسیا در مراسم رونمایی از وب سایت جدید با اشاره به امکانات و زیرساخت این پرتال گفت : طراحی وب سایت جدید بیمه آسیا بخشی از پروژه طراحی و ایجاد مجموعه پورتال های شرکت می باشد که با همکاری مشترک واحد توسعه مدیریت فناوری اطلاعات و یک شرکت پیمانکار با بهره گیری از یک زیر ساخت معتبر بین المللی اجرا شده است.

مدیر فناوری اطلاعات بیمه آسیا در ادامه بیان داشت: در این پرتال علاوه بر طراحی گرافیکی جدید سعی شده است تا ابزارها و امکانات سایت با دیدگاه برقراری ارتباط ساده تر و پویاتر با مشتریان محترم شرکت و در چارچوب استانداردهای ابلاغی بیمه مرکزی ج.ا.ا پیش بینی و با هدف تاًمین نیازهای حوزه اطلاع رسانی و توسعه تجارت الکترونیک در صنعت بیمه ارائه شود.

وی افزود: از امکانات سایت جدید می توان به بخش هایی از جمله معرفی شرکت ، اخبار ، معرفی محصولات ، خدمات الکترونیک ، مدیریت دانش ، راهنمای مراجعین ، معرفی مراکز ارائه خدمات و ... که هر یک دارای زیر بخش های متنوعی می باشند اشاره کرد

لازم به ذکر است در راستای ایجاد پرتال های تخصصی بیمه آسیا و پس از راه اندازی پرتال ویژه کارکنان (prs.bimehasia.net)، پرتال اختصاصی نمایندگان (agn.bimehasia.ir ) نیز همزمان با وب سایت جدید رونمایی شد. هدف از طراحی این پرتال ایجاد بستری مطمئن و پویا جهت برقراری ارتباط مستمر با شبکه فروش شرکت در حوزه های اطلاع رسانی ، آموزشی و ارائه خدمات الکترونیک می باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: