کد خبر: ۵۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳:۴۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۴ - 31 December 2015
باگفتگوي مستقيم آقاي فروتن،قائم مقام مديرعامل بانک‌انصاربامشتريان، مديران وکارکنان که صبح روزچهارشنبه9دي درمرکزخدمات مشتريان انجام شد، طرح‌گفتگوي بي‌واسطه مديران ارشد بانک‌‌انصار پايان يافت.
باگفتگوي مستقيم آقاي فروتن،قائم مقام مديرعامل بانک‌انصاربامشتريان، مديران وکارکنان که صبح روزچهارشنبه9دي درمرکزخدمات مشتريان انجام شد، طرح‌گفتگوي بي‌واسطه مديران ارشد بانک‌‌انصار پايان يافت.

به گزارش اداره‌کل‌بازاريابي‌وتبليغات؛ آقاي فروتن براساس زمانبندي از پيش اعلام شده، روز چهار شنبه در مرکز خدمات مشتريان حضوريافت و ضمن آگاه شدن از ديدگاه‌ تماس‌گيرندگان، نظرات وپيشنهادهاي آن ها را استماع کرده و به سئوالات آنان درخصوص ؛ حوزه هاي اقتصاد کلان وتاثير آن بر سپرده ها وتسهيلات بانکي ،صندوق هاي سرمايه گذاري اميد وامين انصاروساير موضوعات مبتلا به پاسخ داد.همچنين موضوع  بخشي از تماس هاي مشتريان نيز تشکر وقدرداني از خدمات ارايه شده توسط بانک انصار بود.

 
شايان ذکراست که طرح گفتگوي تلفني مشتريان، مديران وکارکنان بانک انصار با مديران ارشد تحت عنوان «گفتگوي بي‌واسطه» از صبح روزچهارشنبه 13آبان در مرکزخدمات مشتريان با گفتگوي آقاي سيدحميدخالقي مديرکل بازاريابي و تبليغات آغاز شده و تا 9 دي ماه با گفتگوي آقاي فروتن قائم مقام بانک انصار به پايان رسيد.

استقبال مطلوب وشايسته مشتريان وکارکنان بانک  از نکات برجسته وحايز اهميت در اجراي اين طرح بود.گفتني است اين طرح در سال گذشته نيز اجرا شده وبا توجه به بازخورد هاي مثبت واثربخش در سال جاري نيز بر اساس جدول زماني مشخص واز پيش اعلام شده اجرا شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: