کد خبر: ۵۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۴ - 30 December 2015
​مدیر عامل بانک صادرات ایران با تاکید بر استمرار سیاست های مشتری مدارانه این بانک گفت: برای هر موسسه و بنگاه به ویژه بانک صادرات به عنوان یکی از مهمترین بانک های کشور جلب اعتماد مشتریان است.
مدیر عامل بانک صادرات ایران با تاکید بر استمرار سیاست های مشتری مدارانه این بانک گفت: برای هر موسسه و بنگاه به ویژه بانک صادرات به عنوان یکی از مهمترین بانک های کشور جلب اعتماد مشتریان است.

 اسماعیل لـله گانی  در همایش سراسری روسای حوزه ها و شعب ممتاز این بانک در مشهد مقدس افزود:این اعتماد در دراز مدت و با ارایه خدمات مطلوب و توجه به شان و منزلت مشتریان حاصل شده است و بایستی برای تقویت آن از راهکارهای منطقی  استفاده کرد.

وی افزود: رویکرد به تقویت زیر ساخت های بانکداری الکترونیکی و آموزش کارکنان و مشتریان یکی از راههای حصول به  افزایش اعتماد و رضایتمندی مشتریان از بانک است که  در سرلوحه برنامه ها و فعالیت های بانک صادرات ایران قرار دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد:کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری علاوه بر نتایج مطلوب برای بانک باعث می شود تا  امکان ارایه خدمات مطلوبتر  و کارآمدتر به مشتریان فراهم شود و این امر در راستای مشتری مداری است که منتیج به افزایش اعتماد آنان به بانک خود می شود.

لـله گانی خطاب به شرکت کنندگان در این همایش خاطر نشان کرد: بازاریابی و شناخت پتانسیل و ظرفیت های محیط کسب و کار و همچنین اتخاذ تدابیر برای وصول مطالبات معوق در زمره وظایفی است که اگر  به نحو مطلوب اجرایی شود، توانمندی بانک برای گسترش دامنه فعالیت افزایش می یابد و این امر نیز می تواند در مسیر رضایتمندی  شمار بیشتری از مشتریان کارساز باشد.

وی  با تاکید بر ادامه رویه مراعات ضوابط قانونی در بانک متبوع افزود: قانون مداری همواره از اصول و سیاستهای بانک صادرات بوده است  اما در عین حال اقناع مشتریان و تبیین ابعاد مختلف می تواند در همراه ساختن آنها نقش آفرین باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: