کد خبر: ۵۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۳ دی ۱۳۹۴ - 24 December 2015
وی تصریح کرد: اول‌دی یادآور خاطراتی است که زحمتکشان و تلاشگران پست بانک ایران، رسالت خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه چه در روستاها و چه در شهرها را بر دوش گرفتند و به خوبی طی نوزده سال گذشته از پس آن برآمدند.
مراسم جشن بیستمین سال فعالیت پست بانک ایران، امروز پیش از ظهر یکم دی‌ماه سال جاری با حضور رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران امور، رؤسای ادارات‌کل ستادی و مدیریت‌های شعب مناطق سه‌گانه تهران و جمعی از کارکنان درسالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار گردید.

مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره در این مراسم ضمن تبریک امامت و ولایت حضرت ولی‌عصر(عج) و تبریک آغاز بیستمین سال فعالیت بانک گفت: خوشبختانه عملکرد بانک رو به رشد است و قطعاً امسال را به‌خوبی به پایان خواهیم برد و امیدوارم همه همکاران اعم از بازنشستگان و شاغلان همیشه سلامت و تندرست باشند.

وی تصریح کرد: اول‌دی یادآور خاطراتی است که زحمتکشان و تلاشگران پست بانک ایران، رسالت خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه چه در روستاها و چه در شهرها را بر دوش گرفتند و به خوبی طی نوزده سال گذشته از پس آن برآمدند.

حسن‌زاده با تقدیر از تلاش‌های مهندس غرضی وزیر وقت پست و تلگراف و تلفن، محمدمهدی روشنی، علی‌اصغر جوادی، دکتر جعفر عبادی و سایر افرادی که برای شکل‌گیری پست بانک ایران زحمت کشیده‌اند عنوان کرد: امروز مدیون گذشتگان، بازنشستگان و کارکنان فعلی هستیم که با تلاش‌های خود بانک را به جایگاه رفیع خود رسانده‌اند، اما باید کمک کنیم تا روند رو به رشد و توسعه آن استمرار داشته باشد.

رئیس هیأت مدیره تصریح کرد: وقتی آثار و نتایج پرداخت وام‌های خرد 50 و 100 میلیونی ریالی پست‌بانک‌ایران به روستائیان را می‌بینیم که موجب اشتغال‌زائی و درآمدزائی و همچنین تحول زندگی مردم در این مناطق شده است بسیار لذت‌ می‌بریم.

وی درپایان از خداوند متعال برای همه همکاران آرزوی توفیق و سربلندی نمود.

همچنین دکتر فرحی مدیرعامل در ادامه این مراسم ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول و سالروز آغار فعالیت‌ پست‌بانک‌ایران گفت: نهالی که بیست سال پیش توسط دلسوزان این بانک به‌ویژه مهندس حسن‌زاده غرس شد اینک به درختی تنومند تبدیل شده که در نظام اقتصادی و بانکی کشور بسیار مؤثر و منشأ خیر می‌باشد.

وی طراحی و راه‌اندازی banking Core یکپارچه، توسعه منابع انسانی و ارتقاء کیفیت خدمات را از مهمترین برنامه‌های بانک عنوان کرد و اظهارداشت: سرمایه انسانی پست بانک ایران در مقایسه با سایر بانک‌ها بی‌نظیر است.

دکتر صباغی عضو هیأت مدیره نیز در این مراسم سالروز تأسیس پست بانک ایران را به همه بازنشستگان و کارکنان و خانواده‌های آنان تبریک گفت. 

گفتنی است: درحین این مراسم کلیپ یادآوری خاطرات ایجاد و راه‌اندازی شعب بانک و تلاش‌ها و زحمات مسئولان و کارکنان آن طی بیست سال گذشته که توسط واحد سمعی و بصری روابط عمومی تهیه شده بود پخش و مورد استقبال قرار گرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: