کد خبر: ۵۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - 21 December 2015
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با بسته شدن پرونده اتمی ایران پس از 12 سال، لغو تمامی تحریم ها و اجرایی شدن برجام، زمینه برای حضور سرمایه گذاران خارجی با برندهای مطرح در جزیره فراهم می شود.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد:  حمیدرضا مومنی در حاشیه افتتاح پوشاک زنجیره ای «مِسیمو» و در بازدید از برخی فروشگاه های مطرح مجتمع سیتی سنتر قشم بیان کرد: اعلام علاقمندی بسیاری از سرمایه گذاران خارجی پس از تفاهمنامه و به منظور کسب بازار در کشور و قشم آغاز شد که پس از اتمام مشکلات حقوقی موجود و اجرای برجام، سرمایه گذران بیشتری با آسودگی خاطر در این جزیره حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اعلام خرسندی از ایجاد موجی از امید و نشاط بین کسبه و بازاریان قشم پس از بسته شدن پرونده هسته ای ایران، اظهار امیدواری کرد: با همدلی هر چه بیشتر دولت و ملت، می توان زمینه تولید، صادرات و همچنین انتقال تکنولوژی های نوین در کشور فراهم شود.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم، همچنین از همپوشانی دستگاه های اجرایی به منظور کاهش مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی مردم و کسبه با افزایش اشتغال و درآمد به عنوان یکی ازاهداف کاری این سازمان یاد و اضافه کرد: روند مطلوب فعلی، می تواند دوباره قشم و مناطق آزاد را به رسالت اصلی خود که حمایت از مزیت های تولید داخلی و صادرات آن و همچنین ورود تکنولوژی و ارتباط با اقتصاد جهانی است برساند.

در این بازدید، مدیرعامل و تنی چند از مسئولین سازمان منطقه آزاد قشم از قسمت های مختلف مجتمع تجاری سیتی سنتر بازدید کردند و با فروشندگان و صاحبان مشاغل در راستای به حداقل رساندن مشکلات آنان به گفت و گو پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: