کد خبر: ۵۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - 21 December 2015
فدراسیون کشتی و منطقه آزاد اروند با صدور بیانیه مشترکی برگزاری رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه های جهان در خرمشهر را نشان از اقتدار ایران اسلامی دانستند.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: در این بیانیه آمده است: برگزاری دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در بندر مرزی خرمشهر، نشان از اقتدار ایران اسلامی در انجام یک رویداد بزرگ بین المللی در نقطه صفر مرزی دارد.

بی شک حضور پر شور مردم علاقمند و صمیمی خرمشهر، در سالن خلیج فارس مجموعه ورزشی شهید جهان آرا، موجی از خوشحالی و شعف را در میان مردم این شهر مظلوم ایجاد کرد و این موضوع خود نقطه ای عطف و درخشان در برگزاری جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان در خرمشهر است.

فدراسیون کشتی و سازمان منطقه آزاد اروند ضمن قدردانی و سپاس از تمامی عوامل برگزاری این مسابقات به ویژه همراهی رسانه ها، امیدوار است رضایت عمومی مردم عزیز این خطه قهرمان پرور را جلب کرده و گام موثری در راه توسعه کشتی، ورزش ملی ایران برداشته باشند.

دومین دوره کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای 26 و 27 آذر ماه در خرمشهر برگزار شد که تیم بیمه رازی عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: