کد خبر: ۵۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - 21 December 2015
رئیس مرکز آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه پیشنهادهای طلائی، نقره ای و برنز به سرمایه گذاران در این منطقه از طریق دفتر مجازی شرکت ها خبر داد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد:  محمدعلی داوریار با اعلام اين خبر گفت: سرمایه گذاران با انتخاب پیشنهادهای طلائی، نقره ای و برنز از خدماتی نظیر اتاق جلسات با کلیه امکانات، سالن کنفرانس، سامانه فاکس متمرکز و ارسال اتوماتیک محتوای دریافتی به پست الکترونیک افراد و سامانه VOIP به منظور ارائه خدمات ارتباط تلفنی در سراسر جهان بهرمند خواهند شد.

داوريار افزود: راه اندازی نخستین مجموعه دفتر مجازی خدمات به شرکت ها در منطقه آزاد قشم با این حجم امکانات، توانایی انجام دفتر کار حقیقی برای متقاضیان را دارد.

وي گفت: این دفتر با استفاده از ظرفیت های دانشجویی و فناوری های نوین توانسته است علاوه بر اشتغالزایی، خلا موجود در ثبت شرکت ها و نبود دفتر کاری برای سرمایه گذاران را برطرف کند.
 
رئیس مرکز آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه این مرکز توانایی اشتغالزایی برای 30 نفر از دانشجویان را در تکمیل فازهای کاری خود فراهم نموده، اظهار امیدواری کرد که در گام های بعدی، برای موج جدید سرمایه گذاران خارجی نیز امکانات مورد نیاز فراهم شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: