کد خبر: ۵۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - 21 December 2015
سرپرست مدیریت امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم از درمان موثر بیماری ایدز با انجام آزمایش به موقع از طریق امکانات این سازمان وشبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم خبر داد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: صابر قهرمانی گفت: برای تسهیل در انجام آزمایش و شناسایی افراد حامل ویروس HIV یک واحد سیار آزمایشگاهی در شهر قشم مستقر شده است.

قهرماني افزود: کارشناسان این واحد از روز گذشته 27 آذرماه و به مدت دوهفته در شهرهای قشم و درگهان به صورت رایگان آزمایشات ایدز را برای افرادی که رفتارهای پرخطر دارند، انجام خواهند داد.

وي گفت: در این پایگاه آزمایشات به صورت محرمانه و رایگان انجام خواهد شد و در صورتی که جواب آزمایش فرد مثبت باشد با مشاوره و در صورت درخواست شخص آزمایش دهنده، خانواده وی در جریان قرار خواهند گرفت.

سرپرست مدیریت امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: افراد حامل ویروس HIV تحت مراقبت های درمانی قرار خواهند گرفت و داروهای مربوط به بیماری نیز به طور رایگان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

قهرماني گفت: این پایگاه با هدف تحقق شعار امسال شبکه جهانی مبارزه با ایدز با عنوان " بشتابید به سوی پایان همه گیری ایدز " با تشخیص به موقع و درمان به موقع راه اندازی شده است.
برچسب ها: ایدز ، جزیره قشم ، قشم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: