کد خبر: ۵۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - 19 December 2015
دستگاه پلاسمای ضد ویروس، باکتری و آلودگی وارد بازار شد.
شرکت الکتریک‌سازان افق کویر با برند ایران دی. اچ‌ (IRAN DH)، دستگاه ویژه‌ای را با هدف از بین بردن ویروس، باکتری، گرد و خاک و بوی بد طراحی کرد.

دستگاه پلاسما بدون نیاز به فیلتر است و با سیستم یون منفی عمل می‌کند که توسط محیطی‌های ولتاژ یون منفی به هوا تزریق شده و تمام آلودگی‌ها را ته‌نشین می‌کند.

نمونه طبیعی این روند در وقوع رعد و برق است. هنگامی‌ که هنوز بارشی صورت نگرفته ولی هوا بسیار لطیف و سبک شده یا در روستاها و کنار آبشارها که درصد یون منفی به مراتب بسیار بیشتر از شهرها و داخل خانه‌هاست. در هوای تازه روستاها معمولأ 4000 یون منفی در سانتی‌متر مکعب وجود دارد یا در کوهستان بیشتر از 100هزار یون منفی در سانتی‌متر مکعب وجود دارد. در حالی‌ که در هوای آلوده شهری پائین‌تر از 100 یون منفی در سانتیمتر مکعب است.

از جمله اثرات مثبت این محصول ایجاد هوایی پاک و سالم است که هورمون شادی را در بدن فعال می‌کند. همچنین می‌توان به مواردی چون بالا بردن هوش و انرژی بدن، اثرات مثبت بر هوش و بلوغ جنین و نوزاد، اثر فوق‌العاده بر شادابی و سلامتی پوست، اثرات مطلوب در نشاط و خاصیت ضد افسردگی، از بین برنده بو، دود و گرد و غبار محیط، بهبود کمیت و کیفیت خواب، کمک درمانی بیماری‌های آلرژیک، تنفسی و قلبی، کمک درمانی موثر در فشار خون، سینوزیت و میگرن، اثرات پیشگیرانه سرطان و مصرف برق ناچیز است.
برچسب ها: پلاسما ، ضد ویروس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: