کد خبر: ۵۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - 16 December 2015
در ابتدای این مراسم علی دیواندری رئیس پژوهشكده پولی و بانكی با ارائه دستاوردهای این نهاد در سال‌های اخیر گفت: هدف ما تمركز بر تحقیقات كاربردی برای حل مشكلات نظام بانكی است و در این راه همكاری و ایده‌های تمامی پژوهشگران عرصه پول و بانك می‌تواندكمك بزرگی برای ما باشد.
در پنجمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در نظام بانكی، مرتضی نادری مدیر آموزش و پژوهش بانك صنعت و معدن به عنوان یكی از مدیران پژوهشی منتخب نظام بانكی و علی حیدری كارشناس مالی مدیریت ارزیابی طرحهای این بانك به عنوان پژوهشگر منتخب بانك صنعت و معدن معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 ارزیابی مدیران پژوهشی بر اساس عملكرد سازمانی از طریق سنجش سطح كمی فعالیت‌های پژوهشی انجام شده، برنامه‌های پژوهشی در دست اجرا، ارتباط و تعامل سازنده با موسسات علمی و اجرایی داخلی و خارجی، برنامه‌ محور بودن در راستای حل مسائل بانكی، ایجاد خلاقیت و نوآوری در سازماندهی حوزه فعالیت خود، كاربردی بودن نتایج تحقیقات انجام شده و عملكرد فردی در طی سنوات مدیریتی توسط هیأت داوران صورت گرفته است.

در ابتدای این مراسم علی دیواندری رئیس پژوهشكده پولی و بانكی با ارائه دستاوردهای این نهاد در سال‌های اخیر گفت: هدف ما تمركز بر تحقیقات كاربردی برای حل مشكلات نظام بانكی است و در این راه همكاری و ایده‌های تمامی پژوهشگران عرصه پول و بانك می‌تواندكمك بزرگی برای ما باشد.

وی افزود: نظام بانكی شاهرگ حیاتی نظام اقتصادی كشور است و در صورتی كه این سیستم به روز و كارآمد نباشد نمی‌تواند نیازهای جامعه را پاسخ دهد. همچنین شكافی بین نظام بانكی كشور و نظام بانكداری دنیا به وجود آمده است كه حل این مشكلات و از بین بردن شكاف تنها با رویكرد علمی و پژوهشی امكان‌پذیر است.

در متن لوح تقدیر مرتضی نادری آمده است :آگاهی روزافزون مردم و ارتقای سطح علمی و فكری آنان مرهون همت و تلاش خلاقانه پژوهشگرانی است كه یافته‌های علمی را صمیمانه و بی‌دریغ به دیگران تقدیم می‌كنند. پژوهشكدة پولی و بانكی با انتخاب جنابعالی به عنوان مدیر پژوهشی منتخب نظام بانكی در سال ١٣٩٤ درحوزه پول و بانك از تلاش‌های نوآورانه شما در این عرصه تقدیر و تشكر می‌نماید و توفیق روزافزون شما را در سایه الطاف الهی مسئلت دارد.

گفتنی است، مدیر پژوهشی بانك صنعت و معدن مدیریت اجرایی ٢٤ پروژه پژوهشی خاتمه یافته را برعهده داشته و برگزاری یك همایش ملی، مدیریت انتشار ٤كتاب از نتایج تحقیقات بانك، راهبری حمایت مالی ٣٤ پایان نامه كارشناسی ارشد دانشگاههای كشور از موضوعات بانك، هدایت ٥ پروژه پژوهشی بزرگ با اعتبار بیش از ٥٠٠٠ میلیون ریال در سال جاری و هدایت كارگروه مدیریت دانش در بانك را در كارنامه خود دارد.

علی حیدری، كارشناس مالی مدیریت ارزیابی طرحهای بانك نیز با انتشار ٢ مقاله علمی-پژوهشی ٢ مقاله در نشریات نمایه شمارهISI، مشاركت در اجرای یك طرح پژوهشی در بانك صنعت و معدن و مشاركت در ارائه ٢ مقاله در كنفرانسهای داخلی، براساس ارزیابی هیأت داوری به عنوان پژوهشگر منتخب بانك صنعت مورد تقدیر قرار گرفته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: