کد خبر: ۵۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - 14 December 2015
مدیرعامل بانک صنعت و معدن؛
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ایران گفت: در ماه های اخیر مذاکراتی برای رفع زودهنگام تحریم سوئیفت انجام شده و برای برداشته شدن این محدودیت بانکی آماده هستیم.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ایران گفت: در ماه های اخیر مذاکراتی برای رفع زودهنگام تحریم سوئیفت انجام شده و برای برداشته شدن این محدودیت بانکی آماده هستیم.

علی اشرف افخمی  در دومین روز از همایش بین المللی پتروشیمی ایران، افزود: دوران پساتوافق و پسا تحریم، فرصتی است که می تواند قواعد بازی را تغییر دهد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ایران افزود: وجود نیروی کار تحصیل کرده و جوان، ثبات و امنیت، برخورداری از زیرساخت های لازم و وجود برنامه مدون فرصت مناسبی را برای جذب سرمایه گذاری در ایران فراهم کرده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ایران گفت: نخستین گامی که برای پیشرفت نیاز داریم، پیوستن به شبکه جهانی سوئیفت و امکان برخورداری از نقل و انتقالات بانکی امن و ارزان است.
افخمی یافتن یک شریک مطمئن و معتبر را لازمه آغاز یک شراکت دانست و افزود: باید برای خارجی هایی که به دنبال شرکا و فرصت های مناسب در ایران هستند، خدمات مشاوره ای ارائه کرد.

وی در ادامه به وضعیت فعالیت بانک ها در کشور اشاره کرد و گفت: هم اکنون سهم بانک های دولتی از کل بازار سرمایه 70 درصد است اما دولت برنامه های میان و بلندمدتی برای افزایش نقش بخش خصوصی در دست اجرا دارد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ایران همچنین با برشماری فرصت های سرمایه گذاری در ایران، افزود: مناطق آزاد عسلویه، چابهار و جاسک مناطق کلیدی در زمینه فرصت سرمایه گذاری هستند.
وی ادامه داد: ایران قصد دارد تولید نفت خود را از 2.5 میلیون بشکه به 4.5 میلیون و صادرات را تا 2.2 میلیون بشکه در روز افزایش دهد.

دوازدهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران با حضور نمایندگان 25 کشور و با هدف معرفی ظرفیت ها و فرصت های صنعت پتروشیمی ایران از دیروز (یکشنبه) در تهران آغاز به کار کرد.
این همایش امروز (دوشنبه) پس از برگزاری نشست های تخصصی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران به کار خود پایان می دهد.

هفتم و هشتم آذرماه نیز همایش بین المللی رونمایی از مدل نوین قراردادهای نفتی ایران با حضور نمایندگان 137 شرکت بین المللی از کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: