کد خبر: ۵۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - 09 December 2015
ستاره پرتغالی رئال مادرید حاضر نشد درباره واکنش تمسخر آمیز پیکه بعد از حذف شدن رئال از جام حذفی اسپانیا سخن به میان آورد. او بار دیگر تاکید کرد که در رئال خوشحال است و تصمیمی برای جدایی ندارد.
به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، رئال مادرید در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد با 8 گل مالمو سوئد را در هم بکوبد.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال در این دیدار عملکرد خوبی داشت و موفق به سوپر هت تریک(زدن 4 گل) شد. او بعد از بازی گفت: بازی بزرگی را به نمایش گذاشتیم. در این دیدار تنها مهاجمان نبودند که خوب بازی کردند بلکه همه تیم رئال شب خوبی را پشت سر گذاشت و این بسیار خوشحال کننده است. خوشحالم که همچنان به رکورد شکنی در رئال ادامه می‌دهم. گل دوم را به خواست آربلوا تقدیم چریشف کردیم.

او ادامه داد: رئال باشگاه بزرگی است و همواره زیر تیغ انتقادات قرار دارد و ما هم به چنین موضوعی عادت کرده ایم. الان خوشبختانه در شرایط خوبی قرار داریم و می خواهیم به این روند خوب خود ادامه دهیم. من شعارهای توهین آمیز علیه بنیتس را نشنیدم. سرمربی رئال به خوبی در حال کار کردن است و باید به او فرصت داد.

رونالدو درباره شایعه جدایی‌اش از رئال گفت: از باشگاه رئال که از من حمایت می کند تشکر می‌کنم. در هر فصلی شایعه های زیادی درباره من به گوش می رسد. مدتها است که می گویم من در رئال خوشحال هستم و دلیلی برای جدایی وجود ندارد.

این ستاره پرتغالی که جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلا در سال 2015 است درباره تمایلش به کسب جوایز فردی گفت: کشته و مرده توپ طلا نیستم. درست است که در فصل جاری مشکلاتی داشتم اما الان خوشحال هستم. من دنبال رکورد و آمارهای شخصی نیستم بلکه این آنها هستند که دنبال من هستند.

رونالدو درباره رویارویی پورتو با چلسی گفت: برای بهترین تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در پایان سخنان خود درباره واکنش جنجالی پیکه بعد از حذف شدن رئال از جام حذفی اسپانیا هم گفت: نمی خواهم درباره این موضوع بیهوده سخن بگویم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: