کد خبر: ۵۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - 08 December 2015
رئیس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری منطقه آزاد قشم گفت: رانندگان قشمی و لارستانی موفق به کسب مقام های اول تا سوم چهارمین دوره مسابقات آفرود جنوب کشور در این جزیره شدند. به گزارش فرینا، پدرام رستگار با بیان این مطلب اعلام کرد: رانندگان قشمی هر سه مقام اول تا سوم کلاس های 4 و 6 سیلندر انژکتوری چهارمین دوره این مسابقات را از آن خود کردند.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد:  به گفته وی، حمید دارا، شمس تکی زاده و عبدالله تدو هر سه نفر از جزیره قشم در کلاس چهار سیلندر انژکتوری این مسابقات به ترتیب اول تا سوم شدند و آرمین شمسی پور، افشین و فرزاد محمدی هم در کلاس شش سیلند انژکتوری این دوره از مسابقات در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

رستگار با اعلام اینکه در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگانی از استان های فارس، کرمان، اصفهان و هرمزگان حضور داشتند، ادامه داد: در کلاس شش سیلندر کاربراتور امید آزادی و مهدی مغولی هر دو از لارستان فارس اول و دوم شدند و مقام سوم این کلاس هم به مرتضی چراغی از سیرجان استان کرمان رسید.

وی گفت: مقام اول تا سوم کلاس شش سیلندر کاربراتور این مسابقات هم به ترتیب به علی اکبر دبیری، عبدالرضا حاجی زادگان و علی کامیاب هر سه از لارستان فارس رسید.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری قشم با تقدیر از نگاه مثبت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم جهت برگزاری اینگونه مسابقات در این جزیره و اختصاص زمین مناسب برای آن، گفت: با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم می توانیم مسابقات کشوری و بین المللی را نیز در این منطقه برگزار کنیم.

وی از حمایت مالی و اهدای جوایز این دوره از مسابقات اتومبیلرانی آفرود توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و گرشگری سازمان منطقه آزاد قشم، تقدیر کرد.

به نفرات اول تا سوم این مسابقات علاوه بر تندیس، به ترتیب پنج، سه و دو میلیون ریال هدیه نیز اهدا شد.
چهارمین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود در قشم روز جمعه (13 آذر ماه) با حضور شرکت کنندگانی از چهار استان فارس، اصفهان، کرمان و هرمزگان و جمع کثیری از دوستداران این مسابقات در منطقه شهرک بوستان انتهای شهرک سیستان و در زمین مربوط به مسابقات آفرود، برگزار شد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: