کد خبر: ۵۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - 08 December 2015
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند از پرداخت تسهیلات احداث و تکمیل مسکن با هدف توسعه و بازسازی مسکن در 101 روستای منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) خبر داد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: موعود شمخانی از پرداخت تسهیلات احداث و تکمیل مسکن با هدف توسعه و بازسازی مسکن در 101 روستای منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) خبر داد و اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند در کنار توجه به عمران شهری، در راستای توسعه همه جانبه و به خصوص عمران روستایی (کمک به مناطق همجوار) نیز اقداماتی را به انجام داده است.

وی افزود: برای این منظور، سازمان تسهیلاتی را در قالب پرداخت وام‌های روستایی و وام‌های بلاعوض به روستائیان پرداخت می‌کند.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به کمک سازمان منطقه آزاد اروند به ساخت و ترمیم مساجد، خانه‌های بهداشت و مدارس روستایی تصریح کرد: تمام این فعالیت‌های اجرایی با همکاری و مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در یک دوره دو ساله برنامه‌ریزی شده است.

شمخانی با اشاره به آغاز پرداخت تسهیلات احداث و تکمیل مسکن به روستائیان عنوان کرد: تاکنون به یک‌هزار و 648 نفر در بخش احداث (طرح ویژه) و 800 نفر نیز کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی گفت: همچنین به 712 متقاضی دریافت وام برای تکمیل واحدهای نیمه تمام تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

به گفته شمخانی، تمام مراحل شناسایی، رسیدگی، تشکیل پرونده‌ها و نظارت بر ساخت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با توجه به اشراف و تخصص آنها انجام شده است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: