کد خبر: ۵۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - 07 December 2015
مهدی صادقی استاندار قم با حضور در شهرك صنعتی شكوهیة قم از طرح‌های بانك صنعت و معدن بازدید كرد.
مهدی صادقی استاندار قم با حضور در شهرك صنعتی شكوهیة قم از طرح‌های بانك صنعت و معدن بازدید كرد.

 صادقی در حالی كه مسؤولین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سرپرست شعب این بانك در استان را به همراه داشت از گروه صنعتی گلریز قم، راما مهر آریا و مولدان صنایع شیمی بازدید به عمل آورد.

در پایان این بازدیدها صنعتگران قم ضمن اشاره به برخی مشكلات موجود، از اقدامات بانك صنعت و معدن جهت رفع مشكلات صنایع استان قدردانی كردند.

استاندار قم نیز خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط به مشكلات این بخش شده و بانك صنعت و معدن را به عنوان نمونه یك سازمان موفق معرفی كرد كه با درك مشكلات بخش صنعت، موجب رضایتمندی فعالان صنعت و اقتصاد آن استان را فراهم آورده است .

گفتنی است گروه صنعتی گلریز قم مشتمل بر ١٣ شركت مختلف است كه در زمینه تولید الیاف مصنوعی، گرانول پلی اتیلن ترفتالات و فیلم‌های پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن فعالیت می‌كند و از سال ١٣٨٣ به دفعات از تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش بانك صنعت و معدن استفاده كرده است.

شركت راما مهر آریا نیز تولیدكننده پفك و پاپ‌كورن با برند لوسی است كه با مشاركت بانك صنعت و معدن ایجاد شده و به بهره‌برداری رسیده است و در حال حاضر دارای مانده تسهیلات به مبلغ ١٦٠ میلیارد ریال نزد این بانك است وشركت مولدان صنایع شیمی نیز از تسهیلات سرمایه در گردش بانك صنعت و معدن استفاده كرده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: