کد خبر: ۵۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - 03 December 2015
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه ناظر جهانی والیبال ساحلی فضاها ، امکانات و شاخصه های فنی را برای برگزاری نخستین تور جهانی والیبال تایید کرده، گفت که این جزیره آمادگی لازم برای میزبانی مناسب از این رقابت را دارد .
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: علی اصغر مونسان پس از دیدار با دارسکی ایلیا ناظر تور جهانی ساحلی و هماهنگی نهایی برای برگزاری نخستین تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی کیش گفت: ناظر فدراسیون جهانی و مسئولانی از فدراسیون والیبال ایران از فضاها و امکانات کیش دیدن کردند و نظر مساعدی نسبت به جزیره، امکانات و شاخصه های فنی برای برگزاری نخستین تور جهانی والیبال ساحلی داشتند .

وی اظهار داشت: بر اساس آزمایش های صورت گرفته ماسه هایی که در زمین های این رقابت ها بکار می رود در درجه A قرار دارد و از هر لحاظ مناسب است .
مونسان گفت: پیشنهاد دادیم این رقابت ها در تقویم جهانی منظور شود و کیش میزبان و مرکزی دائمی برای رقابت های والیبال ساحلی باشد .

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه ازاد کیش گفت : ناظر جهانی فدراسیون توصیه کرد تا رشته های مختلف ساحلی همچون تنیس ، فوتبال و... با توجه به ظرفیت های موجود در کیش پیگیری شود .
وی افزود: از معاون ورزش و آموزش کیش خواسته شد تا با فدراسیون های ذیربط هماهنگی های لازم را برای برگزاری اردوها و رقابت های رشته های مختلف ساحلی داشته باشد .

مونسان در مورد آماده شدن زیر ساخت های لازم برای برگزاری نخستین تورجهانی والیبال ساحلی گفت : به رغم سخت گیر بودن این ناظر جهانی، امکانات و فضاهای موجود مورد تایید قرار گرفت، اقدامات جزئی در حال انجام است و کیش به طور یقین میزبان خوبی برای این رقابت ها خواهد بود .
وی گفت : 50 کشور بازی های نیمه نهایی و نهایی را به صورت زنده و مستقیم پوشش خبری خواهند داد،توافق هایی برای پخش ماهواره ای و تلویزیونی صورت گرفته است، بسترهای لازم در زمینه های مختلف شامل هتلینگ و دیگر امکانات لازم فراهم است .

ناظر روسی فدراسیون جهانی به همراه مسئولان کمیته های برگزاری این رقابت جهانی به زمین های ساحلی جریزه کیش رفت و از فضاهای موجود برای برگزاری مسابقه دیدن کرد.
قرار است زمینی با جایگاه یک هزار و 100 تماشاگر، سکوهایی برای مسئولان و مقامات، تیم ها، همچنین سه زمین دیگر در مجاورت زمین اصلی و یک زمین برای تمرین تا یک ماه پیش از برگزاری این رقابت آماده شود.

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) آبان ماه امسال دارسکی ایلیا از روسیه را به عنوان ناظر تور جهانی ساحلی در جزیره کیش معرفی کرد.
نخستین تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 25 تا 30 بهمن ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: