کد خبر: ۵۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - 28 November 2015
دکتر محمد مهدی فرقانی می‌گوید، بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها مورد استقبال وسیع مردم قرار گرفت و این اتفاق نشان داد که مردم همچنان به این میراث تاریخی و فرهنگی‌ (مطبوعات) علاقه دارند و همچنان با آن زندگی می‌کنند.
این استاد پیشکسوت ارتباطات در گفت‌وگو با خبرنگار بخش رسانه ایسنا ادامه داد: تا حدی که من با نمایشگاه مطبوعات امسال برخورد داشتم، به نظرم استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

فرقانی سپس خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه پیش‌بینی می‌شد نمایشگاه امسال به دلایل مختلف از جمله سرگرم بودن مردم به شبکه‌های اجتماعی، آنچنان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد و از طرفی هم به نظر می‌رسید که مردم خیلی عادت به مطالعه مطبوعات ندارند و علاقه‌ای در این زمینه ندارند، اما برخلاف این انتظارات بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها مورد استقبال وسیع مردم قرار گرفت و نشان داد که مردم همچنان به این میراث تاریخی و فرهنگی‌ علاقه دارند و همچنان با آن زندگی می‌کنند. در کنار این قضیه غرفه‌های رسانه‌ها هم فعال بودند و توانستند تعامل خوبی با مخاطبانشان داشته باشند.

فرقانی در ادامه گفت: در کنار بازدیدکنندگان از غرفه‌های رسانه‌ها، چهره‌های مختلفی هم در نمایشگاه امسال رفت و آمد داشتند و به نظرم امسال بیش از سال‌های قبل این اتفاق افتاد و همین خبر باعث شد نمایشگاه مطبوعات امسال بُعد خبری بیشتری داشته باشد و بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای پیدا کند.

این استاد ارتباطات در پایان اظهار کرد:‌ در هر صورت برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها فرصت خوبی برای اهالی رسانه و مطبوعات بود تا با مخاطبان خود بده بستان‌هایی داشته باشند و هم اینکه از نیازهای مخاطبانشان با خبر شوند و بتوانند بیشتر در جریان سیاست‌گذاری‌ها و مطالباتی که مردم از آن‌ها دارند قرار بگیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: