کد خبر: ۵۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - 26 November 2015
شرکت سازنده به سراغ طراحی ظاهری خودرو نیز رفته و دستی هم به سرو روی هوندا سیویک کوپه کشیده است، به گونه‌ای که تفاوت‌های زیادی بین این نسخه با نسخه 2014 سیویک کوپه دیده می‌شود.
به گزارش عصر ایران، هوندا برای بخش مولد قدرتی این اتومبیل، دو پیشرانه مختلف بنزینی را در نظر گرفته که نسخه اولی حجمی 2 لیتری داشته و قادر به تولید حداکثر قدرتی 158 اسب بخاری (117 کیلووات) و گشتاوری 186 نیوتن متری است، در حالی که پیشرانه دوم تنها 1.5 لیتر حجم داشته ولی به لطف استفاده از یک توربوشارژر بر سر راه هوای ورودی به موتور برای احتراق، توانایی تولید حداکثر قدرتی 174 اسب بخاری (129 کیلووات) و گشتاوری 219 نیوتن متری را بدست آورده است.

شرکت سازنده به سراغ طراحی ظاهری خودرو نیز رفته و دستی هم به سرو روی هوندا سیویک کوپه کشیده است، به گونه‌ای که تفاوت‌های زیادی بین این نسخه با نسخه 2014 سیویک کوپه دیده می‌شود.

در این میان، چراغ‌های جلو هم جدیدتر شده و مجموع سپر و ورودی‌های روی آن از نو طراحی شده و شکل اسپرتی به خود گرفته، جلوپنجره رادیاتور پهن‌تر شده و نوار کرومی در میان آن تعبیه شده و در بخش عقبی نیز چراغ‌هایی بهینه‌تر به سبک هوندا سیویک تایپ R به همراه یک اسپویلر کوچک در انتهای کابین طراحی شده است،

چیزی که به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تحول در این خودرو به شمار می‌رود، سقف کشیده‌‌تر آن است که تا نزدیک‌های انتهای کابین آمده و این کوپه‌ی ژاپنی را نسبت به نسخه قبلی خود، بیشتر به خودروهای کوپه شبیه کرده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: