کد خبر: ۵۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - 24 November 2015
مجمع عمومی شرکت بیمه رازی (سهامی عام) با حضور بیش از 92 درصد از صاحبان سهام مجمع عمومی عادی، برگزار شد.

 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ مجمع عمومی شرکت بیمه رازی (سهامی عام) با حضور بیش از 92 درصد از صاحبان سهام مجمع عمومی عادی، برگزار شد.

یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه رازی در این مجمع، ضمن ارائه گزارش مقایسه‌ای صورت سود و زیان پارسال با سال‌های 91 و 92 گفت: شرکت بیمه رازی رشد 83 درصدی نسبت به حق بیمه صادره در سال قبل را تجربه کرد.

مظلومی همچنین گفت: شرکت بیمه رازی رشد قابل توجهی نسبت به رقبای خود در صنعت بیمه داشت. این در حالی است که بیمه رازی در بیستم فروردین سال 1382 ثبت و در 28 اردیبهشت‌ماه همان سال از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همزمان با چهار شرکت خصوصی دیگر رسما مجوز فعالیت خود را دریافت کرد واکنون در سیزدهمین سال فعالیت خود است.

مدیرعامل بیمه رازی افزود: بیمه رازی همزمان با ثبت افزایش سرمایه خود تا مبلغ 2000 میلیارد ریال، درخواست خود را مبنی بر اخذ مجوز قبولی اتکایی از داخل و خارج کشور به بیمه مرکزی ارایه کرده که پس از اخذ مجوز قبولی اتکایی جزو چهار شرکت بیمه اتکایی قرار می‌گیرد. پیشرو بودن بیمه رازی در ارائه خدمات و طرح‌های نوین بیمه‌ای، چشم‌انداز این شرکت بوده‌ که در کمیته استراتژی طراحی شده و قرارگرفتن در جایگاه برترین شرکت بیمه‌ای در تمامی شاخص‌ها هدف بیمه رازی است.

وی همچنین افزود: در ارزش‌های سازمانی که توسط همکاران در سراسر کشور به رای گذاشته شده‌اند، مشتری‌مداری در رأس کلیه ارزش‌ها قرار دارد. مشارکت، خلاقیت و نوآوری، روحیه یادگیری مستمر و مسئولیت‌پذیری از ارزش‌های سازمانی بیمه رازی است.

مظلومی ادامه داد: شرکت بیمه رازی با حجم فروش معادل 4495 میلیارد ریال بدون در نظر گرفتن شرکت‌های دولتی که پس از اجرای اصل 33 قانون اساسی واگذار شده‌اند، در ردیف 3 شرکت برتر خصوصی قراردارد. بیمه رازی با اتکا بردانش تخصصی مدیران، کارکنان و پشتیبانی سهامداران با نسبت 138 درصد و رتبه یک توانگری مالی حوزه فعالیت خود را در کشور گسترده است و مسئولیت اجتماعی خود با اجرای شعار پرداخت خسارت ظرف 24 ساعت نسبت به رفع انتظار مشتریان و تحقق اهداف پیش‌رو به نحوه مطلوب اجرا می‌کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: