کد خبر: ۵۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - 24 November 2015
پیش از این نیز امکان پرداخت انواع قبوض از طریق سایت بانک‌پاسارگاد و همچنین پرداخت جرایم راهنمایی‌و رانندگی از طریق درگاه‌های دستگاه‌های‌خودپرداز (ATM) و PinPad، بانکداری‌مجازی و موبایل‌بانک (صرفا با کارت بانک‌پاسارگاد) فراهم شده‌بود.
بانک‌پاسارگاد، برای رفاه حال مشتریان، امکانی جدید در دستگاه‌های خودپرداز خود، فراهم کرد.

 در این خدمت، مشتریان قادر خواهند بود از طریق دستگاه‌های خودپرداز  بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور، نسبت به پرداخت قبوض تلفن‌های همراه دایمی شرکت همراه اول، تنها با استفاده از شماره تلفن خود، اقدام کنند.

بهره‌مندی از این خدمت به ترتیب از طریق انتخاب گزینه‌های پرداخت قبوض، پرداخت قبض همراه اول با شماره موبایل، وارد کردن شماره موبایل، تائید نهایی و پرداخت قبض امکان‌پذیر است.

پیش از این نیز امکان پرداخت انواع قبوض از طریق سایت بانک‌پاسارگاد و همچنین پرداخت جرایم راهنمایی‌و رانندگی از طریق درگاه‌های دستگاه‌های‌خودپرداز (ATM) و  PinPad، بانکداری‌مجازی و موبایل‌بانک (صرفا با کارت بانک‌پاسارگاد) فراهم شده‌بود.

گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سیستم بازخورد بر روی سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir ارتباط برقرار کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: