کد خبر: ۵۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - 23 November 2015
نمایندگان مجلس ارائه خدمات به وسایل نقلیه بدون بیمه‌نامه و رفع توقیف از آنها، توسط راهنمایی و رانندگی، دفاتر اسناد رسمی و سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حمل و نقل و تنظیم اسناد رسمی معاملات این وسایل را ممنوع کردند.
  بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛ نمایندگان مجلس ارائه خدمات به وسایل نقلیه بدون بیمه‌نامه و رفع توقیف از آنها، توسط راهنمایی و رانندگی، دفاتر اسناد رسمی و سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حمل و نقل و تنظیم اسناد رسمی معاملات این وسایل را ممنوع کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز -دوشنبه- پارلمان و در ادامه بررسی جزئیات لایحه بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه، ماده 46 این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، ارائه هر گونه خدمات به وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه و رفع توقیف از آنها، توسط راهنمایی و رانندگی، دفاتر اسناد رسمی و سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با امر حمل و نقل از قبیل تعویض پلاک وسیله نقلیه، تنظیم اسناد رسمی معاملات وسایل مذکور ممنوع است. عدم اجرای تکالیف فوق، حسب مورد تخلف اداری یا انتظامی محسوب می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: