کد خبر: ۵۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - 22 November 2015
رئیس هیئت والیبال شهرستان قشم از بالا بردن ظرفیت زمین والیبال ساحلی شهر قشم با هدف برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری و منطقه ای خبر داد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: سعید بنی عامریان در حاشیه برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان و نوجوانان والیبال ساحلی کشور در زمین گلدن سندز (ساحل طلائی) شهر قشم گفت: با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم امکان برپایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشوری و منطقه ای در یک زمین استاندارد در این جزیره فراهم خواهد شد.

وی بیان کرد: تیم های ملی جوانان و نوجوانان والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران در روزهای پایانی آبان ماه با تمرین های فشرده در زمین گلدن سندز شهر قشم، خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده کردند.

به گفته بنی عامریان، تیم ملی نوجوانان والیبال ساحلی کشورمان برای مقابله با حریفان در مسابقات جهانی 2016 برزیل و تیم جوانان نیز برای برگزاری مسابقات والیبال ساحلی که اواخر سال 2015 میلادی در کشور قبرس برگزار می شود، آماده می کنند.

اعضای تیم ملی نوجوانان و جوانان والیبال ساحلی کشورمان متشکل از 13 بازیکن، مربی و دیگر اعضا در سفری یک هفته ای به جزیره قشم و برپایی تمرینات فشرده، خود را برای برپایی مسابقات جهانی آماده کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: