کد خبر: ۵۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - 21 November 2015
یک موسسه مالی و اعتباری دیگر در آستانه تبدیل شدن به موسسه میزان است که ماه هاست پول سپرده گذارن را پس نمی دهد.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ یک موسسه مالی و اعتباری دیگر در آستانه تبدیل شدن به موسسه میزان است که ماه هاست  پول سپرده گذارن را پس نمی دهد.

پس از ماجرای کشدار و اعتراضات چند ماهه سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری میزان ، برخی از موسسات دیگر نیز اندک اندک به سمت ورشکستگی رفتند. موسسه ثامن الحجج نیز یکی از این موسسات است که از گوشه و کنار خبر می رسد در پس دادن پول مردم به مشکل برخورده است .

این مسایل در حالی مطرح می شود که پیش از این، رئیس کل بانک مرکزی، سیف به اخطارهای لازم را داده بودند .حتی به صراحت گفته: موسسه «ثامن‌الحجج» مجوز ندارد.

معاون نظارتی بانک مرکزی هم درباره این موسسه گفته بود: بانک مرکزی پس از بررسی گزارش حسابرسان، در مورد چگونگی ادامه فعالیت تعاونی اعتباری ثامن‌الحجج تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گفته حمید تهرانفر تعاونی اعتباری ثامن الحجج در حال حاضر تحت حسابرسی یک موسسه حسابرسی معتبر قرار دارد که نهایتا این گزارش حسابرسی می تواند به شفافیت و ارائه تصویر دقیق از وضعیت مالی این تعاونی کمک کند.به عبارت دیگر تا حسابرسی این موسسه تمام نشود، احتمال اینکه سپرده های مردم به آنها پرداخت نشود، زیاد است.

آیا موسسه ثامن الحجج نیز به سرنوشت عبرت آموز موسسه مالی و اعتباری میزان مبتلا می شود که تاکنون ۸ مدیر آن بازداشت شده اند؟


کانال تلگرام رسمی خبرگزاری دانشجو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: