کد خبر: ۵۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - 21 November 2015
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: این بانک با ایجاد مراکز مشاوره مالی و حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی خود را برای دوران پسا تحریم آماده می کند.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ اسماعیل لـله گانی در گفتگوی اختصاصی با بانکداری ایرانی گفت: برنامه ریزی برای راه اندازی و ایجاد مراکز مشاوره مالی و حمایت از سرمایه گذاری و تولید در بیش از 500 شعبه بانک صادرات ایران انجام شده است. 
وی افزود: در حال حاضر 10 واحد ( 5 واحد در تهران و 5 واحد در شهرستان ها) از این مراکز آغاز به کار کرده اند که این روند به سرعت در حال گسترش است. 
لـله گانی در خصوص برنامه های بانک صادرات ایران در دوران پساتحریم گفت: بانک صادرات به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور یکی از گسترده ترین شبکه های بانکی با حدود 3000 نقطه در کشور و 27 نقطه در خارج از کشور ظرفیت های مناسبی را برای دوره پس از تحریم ایجاد کرده است. 
مدیرعامل بانک صادرات افزود: شرکت های بانک صادرات در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی، ساختمانی، تامین سرمایه، کارگزاری، بیمه و صرافی و بخش های مختلف خود را برای دوران پسا تحریم آماده کرده اند. 
لـله گانی با اشاره به خدمات رایگان بانک صادرات در بخش های بین المللی گفت: درصدد هستیم در بخش بین الملل در حوزه حقوقی، بیمه و استفاده از ابزارهای بازار سرمایه در داخل و خارج از کشور به تمامی مشتریان سرویس های مشاوره رایگان بدهیم تا کمک به روند تسهیل سرمایه گذاری و استفاده مطلوب از شرایط پسا تحریم در این بانک اتفاق بیافتد. 

کیش ظرفیت های خوبی برای حضور بانک های خارجی دارد 
للـه گانی هم چنین در خصوص حضور بانک صادرات ایران در نمایشگاه بانک، بیمه و بورس در جزیره کیش گفت: با توجه به ورود ایران به شرایط پسا تحریم و منطقه آزاد بودن جزیره کیش ظرفیت های خوبی برای حضور شرکت های داخلی و خارجی در حوزه بازار سرمایه، بورس، بیمه و بانک ایجاد شده است و حضور و علاقه این شرکت ها در نمایشگاه کیش مؤید این است که آنها به دنبال شناسایی قابلیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در ایران هستند.  


کانال تلگرام رسمی خبرگزاری دانشجو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: