کد خبر: ۵۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - 18 November 2015
شرکت بیمه‌کوثر با هدف افزایش ظرفیت شرکت برای قبول ریسک، افزایش نسبت توانگری مالی با توجه به آئین‌نامه مصوب شورای عالی بیمه و تامین شرایط لازم برای گسترش فعالیت‌های بیمه اتکایی کشور مرحله دوم افزایش سرمایه خود را آغاز می‌کند.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ شرکت بیمه‌کوثر با هدف افزایش ظرفیت شرکت برای قبول ریسک، افزایش نسبت توانگری مالی با توجه به آئین‌نامه مصوب شورای عالی بیمه و تامین شرایط لازم برای گسترش فعالیت‌های بیمه اتکایی کشور مرحله دوم افزایش سرمایه خود را آغاز می‌کند.

 فرامرز مهرجو، سرپرست معاونت مالی و اقتصادی بیمه‌کوثر گفت: با توجه به جزء "ب" ماده"13" دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب سوم مردادماه سال1386 هیأت‌مدیره آن سازمان) و پیرو تصمیم‌های مجمع‌عمومی فوق‌العاده بیست‌وپنجم فروردین‌ماه سال 1393 مبنی‌ بر تصویب افزایش سرمایه از مبلغ 400 میلیارد ریال به مبلغ 2500 میلیارد ریال از محل مطالبات حاصل شده سهام‌داران و آورده نقدی این امر تحقق پیدا می کند.

مهرجو با اشاره به اینکه در این مرحله سرمایه شرکت از 1400 میلیارد ریال به 2500 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت، افزود: افزایش این سرمایه منوط‌ به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب هیأت‌مدیره شرکت است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: