کد خبر: ۵۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - 16 November 2015
لوح تکریم ارباب‌رجوع در یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی به شرکت بیمه‌کوثر اهدا شد.

بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛لوح تکریم ارباب‌رجوع در یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی به شرکت بیمه‌کوثر اهدا شد.

 بیمه کوثر برای سومین سال متوالی است که این عنوان را به دست می آورد.

بیمه کوثر در یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی در بخش معرفی برترین‌های روابط‌عمومی در رشته تکریم ‌ارباب‌رجوع در سطح ملی با کسب امتیازهای لازم از سوی هیأت‌داوران موفق به دریافت لوح تقدیر شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: