کد خبر: ۵۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - 16 November 2015
به گفته وی مشارکت دادن کارکنان در بهبود حیطه‌های کاری خود از طریق پیاده‌سازی و گسترش نظام پیشنهادها، روشی موثر در زمینه مشکل‌یابی و ارائه پیشنهادهایی برای بهبود روندها و رویه‌های کاری توسط افرادی است که بیشترین درگیری را با مشکلات دارند.
سامانه نظام پیشنهادها در بانک دی با حضور مدیرعامل و معاونان بانک رونمایی شد.

 دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ در مراسم رونمایی از این سامانه با تقدیر  از تلاش‌های معاونت طرح و توسعه برای پیاده‌سازی  این سامانه، راه‌اندازی نظام پیشنهادات را گامی در جهت افزایش  مدیریت مشارکتی و توجه جدی به ذی‌نفعان دانست.

وی لزوم برقراری ارتباط نظام‌مند با ذی‌نفعان درونی و بیرونی بانک را از طریق سامانه نظام پیشنهادات، مرحله‌ای در جهت شناسایی زمینه های قابل بهبود سازمان دانست و تصریح کرد: ایجاد جو سازمانی مناسب و فرصت برای افزایش مشارکت فکری کارکنان در امور بانک به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از مواهب مادی و معنوی این مشارکت از مهمترین اهداف نظام پیشنهادهاست.

مدیرعامل بانک دی با بیان اینکه يكي از نظام‌هاي مديريتي پويا كه نقش بسيار مهمي در توسعه منابع انساني و در نتيجه در فرآيند توسعه کلی یک سازمان دارد نظام مديريت مشاركتي است، خاطرنشان کرد: از نظام پيشنهادها به عنوان ساده‌ترين، رايج‌ترين و گسترده‌ترين ابزار مديريت مشاركتي ياد مي‌شود.

به گفته وی مشارکت دادن کارکنان در بهبود حیطه‌های کاری خود از طریق پیاده‌سازی و گسترش نظام پیشنهادها، روشی موثر در زمینه مشکل‌یابی و ارائه پیشنهادهایی برای بهبود روندها و رویه‌های کاری توسط افرادی است که بیشترین درگیری را با مشکلات دارند.

در این مراسم همچنین دکتر عظیم نوید تهرانی ـ معاون طرح و توسعه بانک دی  ـ در زمینه لزوم راه‌اندازی این سامانه در بانک و مراحل اجرایی شدن آن توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: در نظام مديريت مشاركتي كليه افراد سازمان درباره روش‌هاي حل مسائل و ارتقاي بهره‌وري سازمان، فعالانه انديشيده و حاصل آن را در قالب طرح‌ها و پيشنهادها به سازمان ارائه مي‌كنند.

وی افزود: با آغاز به کار رسمی این سامانه از این پس کارکنان بانک دی می‌توانند با ثبت پیشنهادهای خود علاوه بر مشارکت در تصمیم‌سازی و افزایش بهره‌وری بانک از مزایا و امتیازات پیش‌بینی شده نیز در روش اجرایی نظام پیشنهادها بهره‌مند شوند.

همچنین یزدان یزدانی ـ رییس اداره مطالعات و توسعه بانک دی ـ ضمن ارائه توضیحاتی درباره پیشینه تاریخی اجرای نظام پیشنهادات در سایر کشورها و پیامدهای مثبت آن برای سازمان‌ها، نحوه کار با این سامانه و چگونگی ثبت پیشنهادات در سامانه را تشریح کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: