کد خبر: ۵۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - 15 November 2015
مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل منطقه ازاد قشم گفت: عوارض مواصلاتی یکبار تردد در اسکله های لافت و پهل براساس افزایش هزینه های خدماتی با تصویت هیات مدیره این سازمان تعیین شده است.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل منطقه ازاد قشم گفت: عوارض مواصلاتی یکبار تردد در اسکله های لافت و پهل براساس افزایش هزینه های خدماتی با تصویت هیات مدیره این سازمان تعیین شده است.

محسن زارع پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی منطقه آزاد قشم افزود: این مصوبه برای خودروهایی که  صاحبان آنها دارای کارت شهروندی هستند، با تخفیف ویژه اعمال می گردد.

وی نرخ جدید عوارض سواری و وانت را 397هزار و 500ریال، سواری و وانت  شامل تخفیف شهروندی را 150هزار ریال و کامیونت، خاور، شش چرخ و مینی بوس را  340هزار ریال اعلام کرد.

به گفته وی این نرخ برای کامیون ده چرخ، اتوبوس، مینی بوس و تریلی نیز به ترتیب 425، 500، 450 و 590هزار ریال است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد قشم افزود: این تعیین قیمت جهت تجهیز، بهسازی و ارائه خدمات بهتر در اسکله های لافت و پهل انجام شده است.

زارع پور با اشاره به اینکه مصوبه هیات مدیره منطقه آزاد قشم در خصوص این افزایش از تاریخ 23آبان ماه جاری لازم الاجراست، تاکید کرد: هرگونه تغییر در میزان عوارض مربوط به خدمات سازمان منطقه آزاد قشم طبق قانون با تصویب هیات مدیره این سازمان صورت می گیرد و اطلاع رسانی آن نیز بعهده  روابط عمومی این سازمان است.

طبق آمارهای اعلام شده از سوی مسئولان ذیربط، افزون بر یک هزار و 200دستگاه خودرو روزانه از از اسکله های پهل و لافت وارد جزیره قشم می شوند که از این تعداد 55درصد آنها را خودرو سواری، 40درصد کامیونت و پنج درصد اتوبوس تشکیل می دهند. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: