کد خبر: ۵۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - 15 November 2015
​رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل بانک صادرات ایران از عملکرد و دستاوردهای این بانک براي کمک به محرومین و نیازمندان تقدیر به عمل آورد.
​رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل بانک صادرات ایران از عملکرد و دستاوردهای این بانک براي کمک به محرومین و نیازمندان تقدیر به عمل آورد.

مهندس پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن اشاره به گزارش عملکرد تسهیلات پرداختی به افراد تحت پوشش آن نهاد از عملکرد مطلوب و تلاش و کوشش همکاران این بانک تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در بخشی از نامه مذکور آمده است «از همکاری بزرگوارانه و تلاش خالصانه مسئولین محترم و کارکنان خدوم آن بانک در همراهی با نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) در امر توانمندسازی و خوداتکای محرومین با اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

در بخش ديگري از اين نامه افزوده است: توفیقات افزون تری برای کلیه دست اندکاران آن بانک مسئلت داشته و امیدوارم استمرار این حرکت خداپسندانه زمینه ساز خدمتگزاری بیشتر به خانواده های معززی که از کاستی های مالی متاثر و در رنج بوده و به صورت مستمر مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشند فراهم گردد،

شایان ذکر است بر اساس گزارش ارایه شده این بانک حدود ٧ هزار میلیارد ریال تسهیلات را در ٤ سال برنامه پنجم توسعه کشور پرداخت نموده و با کمک و مساعدت بانک متبوع ٩٧هزار طرح اجرا و تعداد ٦٣ هزار و ٢٥٩ خانواده به خودکفایی رسیده اند.

گفتنی است این بانک در شش دهه از فعالیت خود در کنار انجام فعالیت های کلان اقتصادی و کمک به توسعه زیرساخت های کشور انجام رسالت های اجتماعی را نیز در برنامه های خود قرار داده و در این زمینه نیز توانسته است دستاوردهای چشمگیری را کسب نماید.

 به گونه ای که در سال ٩٣ با پرداخت ٢٦٣ هزار فقره وام ازدواج و تهیه جهیزیه برای جوانان این مرز و بوم براساس آمار اعلامی بانک مرکزی به تنهایی سهم ٢٢درصدی از کل تسهیلات ازدواج پرداخت شده توسط شبکه بانکی را به خود اختصاص داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: