کد خبر: ۵۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - 13 November 2015
دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان به میزبانی منطقه آزاد اروند، 26 و 27 آذرماه امسال در خرمشهر برگزار می شود.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد:  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمشهر گفت:این رقابت ها در سالن خلیج فارس خرمشهر برگزار می شود.
امین صابری با بیان اینکه پیگیری های برگزاری این رقابت ها و ارسال دعوتنماه تیم ها از سوی فدراسیون کشتی در حال انجام است، گفت:خرمشهر و منطقه آزاد اروند به عنوان میزبان این رقابت ها با فدراسیون همکاری می کند. 

وی با بیان اقدامات و برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمشهر برای برگزاری مطلوب این رقابت ها، اضافه کرد:سالن محل برگزاری این رقابت ها دارای نواقصی است و از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در حال تجهیز است. 

صابری تصریح کرد:مراحل اجرایی برگزاری این رقابت ها نظیر تشکیل کمیته های برگزاری رقابت نظیر اسکان، تغذیه، اطلاع رسانی، روابط عمومی، امنیت و دیگر کمیته ها در حال انجام است و نشست های هماهنگی نیز بزودی براگزار می شود. 

آبادان، سال گذشته نخستین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با حضور 13 تیم خارجی و چهار تیم داخلی بود.
در این رقابت ها تیم هایی از روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان، کوبا، بلاروس، مجارستان، قرقیزستان، اوکراین، چین، ارمنستان و سوریه و چهار تیم داخلی مرکز جراحی پاستور اندیمشک، صبای قم، شهدای هفتم تیر تهران و یک تیم بومی از استان خوزستان حضور داشتند. 

همچنین، رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان نیز، پنجم و ششم آذرماه امسال در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: