کد خبر: ۵۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - 11 November 2015
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: پس از ۱۶ روز تلاش ماموران پلیس آگاهی این استان با همکاری مجموعه انتظامی استان کرمان، گروگان ۱۱ساله از چنگال آدم ربایان، رهایی یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار «محمد قنبری» ، گفت: در پنجم آبان ماه سال جاری، کودکی ۱۱ ساله، در خرم آباد ربوده شد و آدم ربایان برای آزادی وی از خانواده‌اش، درخواست ۵۰۰ میلیون تومان، کردند.

وی عنوان کرد: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد متهمان با یک دستگاه پژو ۴۰۵ اقدام به ربودن کودک مذکور کرده و وی را به شهرستان «فهرج» کرمان انتقال داده‌اند..

 «قنبری»، گفت: به محض اطلاع از آدم ربایی با تشکیل دو تیم ویژه از پلیس آگاهی استان لرستان و با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روز، محل نگهداری کودک ربوده شده شناسایی و با همکاری پلیس کرمان طی عملیاتی غافلگیرانه دو گروگانگیر، دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده هدف اصلی ربودن کودک را اختلاف مالی با پدر کودک، اعلام کردند.

وی تصریح کرد: آدم ربایان پس از دستگیری تحویل مقام قضائی شده و خوشبختانه کودک ۱۱ ساله به نام «رهام»، در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی لرستان، در ادامه از همکاری خوب پلیس کرمان در این عملیات موفقیت آمیز تشکر و قدردانی کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: